Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 26055 besök totalt |
Anti spin (ASC)
Den används för att undvika såna pinsamma saker som händer den röda BMW kombin 4.41 i filmen ![]() Det trodde jag inte om tobbe ![]() _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||||
Ahhh, antiskojknappen menar du! Sån hade jag med på Corvetten och BMW 740:n, men det var ju den första man tryckte på efter att ha startat motorn..
![]() |
||||||
_________________ Jonatan Hertzberg |
||||||
Nu har jag lyckats få upp en filmsnutt i .avi format på servern. Den är ca två minuter lång (av totalt 15 inspelade) och är ca 15 mb stor.
|
||||||
OT:
Eva: Gå in på versiontracker.com och sök efter VLC, kör själv mac och denna spelaren klarar i princip alla format.. |
||||||
|
||||||
Tack för tipset. Jag skall göra det med en gång... ![]() _________________ Eva Centerham Nissan 350Z Boxster -97 |
||||||
|
||||||
Beror på vilken utlösning man vill ha. Jag kan göra en med jätte lösning om du vill ![]() Sänd ett PM om dina önskemål så fixar jag det. Sitter vid datorn en tid nu och pillar med videoredigering ändå. _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||||
|
||||||
Det var inte mycket fäste du hade ![]() ![]() Jag brukar klara av att spela några timmar simulator.. men att "åka" med dig fick mig att bli lite ![]() Hur satte du fast kameran i bilen? Funderar på att kanske göra det också så att man kan få lite feedback när man kör av ![]() _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||||
|
||||||
|
||||||
Vissa bilar gillar bättre än andra att gå på bredden. Våra moderna bilar är säkert mer konstuerade för att gå fort än att göra det med stil. ![]() Jag lekte lite och försökte få Boxster att gå brett, det var ju en perferkt dag för det. Men den ville inte, den var bångstyrig och högg tag i asfalten hela tiden. ![]() _________________ Lotus Exige S1 // Pontus Borg |
||||||
Det är likadant med turbo Cupen trots att den är 18 år gammal (snart 19), 635 borde vara ganska lätt i baken samtidigt som den stora sugmotorn är lätt att dosera.. Men kul måste det vara. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||||
Borg:
Ja vi snackde ju lite om det där när vi stod där och huttrade som flaggvakter sista omgången. Det måste ju vara en enorm skillnad med motorn där framför bakaxeln.. Men som sagt när det släpper.. ![]() |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 26055 besök totalt |