Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 53058 besök totalt |
det var komiskt att alla kommenterar slutar i projekttrådarna jag har när bilden på vingen dyker upp
![]() Är den så enormt ful? I normalläge kommer den vara ungefär hälften så hög som på bilden och bana när man ska jag porschar så blir det ungefär bildhöjd. _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||
brutal
tja såg denna brutala bmw live i helgen då jag var och köpte din kompis compomotive fälgar från hans också superbrutala lotus (verkade ganska lätt;) men måste säga att sjukt grymma bilar båda två bra jobbat mvh rOLLe ![]() _________________ 244 TURBO corolla ke70 |
||
Re: brutal
kul att du gillade dem! Grattis till köpet av de snyggaste hjulen du kan hitta ![]() Per: Gummiläppen på bagageluckan är ju inte effektiv så den går bort, men jag har å andra sidan inte så stor nytta av en vinge när den står i garaget. ![]() _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||
tycker du ska ha vingen sådär bortsett från att du tar bort höjdjusteringen, gör den lika låg som den blir i nuvarande lägsta läget sen bockar du sidoplåtarna så dom är lika smala längst ner som nu sen en liten bit upp är dom bockade ut sen lite längre upp bockade in så dom är helt raka längst upp och längst ner, hoppas du fattar, annars får jag börja leta efter en bild
![]() _________________ Henrik Landin Opel Rekord E1 2.2 '81 Volvo Amazon hgv custom '66 |
||
nja jag är inte riktigt med, ska vingen vara rak och utbockad så den blir bredare?
Vill ha den så nära takhöjd som möjligt eftersom den är mest effektiv där. Rita gärna på min bild hur du menar, letar ideer hur man kan göra den mindre ful. _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||
såg i street extreme att PAs SAAB har en sån vinge, kolla på den om du vill ha bättre bilder, har nog tänkt bygga en sån vinge på min Kadett, tycker den är riktigt rå
_________________ Henrik Landin Opel Rekord E1 2.2 '81 Volvo Amazon hgv custom '66 |
||
En liten uppdatering, är ganska dålig på det.
Har bytt alla slangar och kopplingar till bränslet till AN8 samt byggt en ny catchtank till detta. ![]() Sedan så köpte jag en ny kylare. Byggde ett hus till denna så det leder in alla luft från intagen genom kylaren. Den får väl lackas svart eller så senare. Har två spal fläktar som skall dit på kylaren. ![]() ![]() _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||
Re:
finns några osaker till varför jag inte vill ha den. Dels ser bilen ut som en dålig m3 kopia när man inte ha c-stolpen sen är den vingen tung. Sen ger den mycket motstånd i förhållade till downforce. Men det är helt klart en av de snyggaste vingarna man kan ha till en e30. _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||
Helt klart ball bil. Jag är inte överens med vingen, men det gör ju inte konstruktionen mindre ball.
Skulle vilja se lite bilder på din framvagn, har inte kollat tråden förrens nu, och det fannsinge tidigare biler som var synliga nu iaf. Kepp up the good work, så kan vi rejsa i sommar! ![]() ![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 53058 besök totalt |