| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 6 av rejsa.nus onlineliga...
|
12493 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Jag håller med Niklas + Magnus som har denna sida att det ska vara ordning i reda, Men i bland känns det som det är lite onödig koll på vem man är o hur.Lite snobb takter,Men det är ok för mej,Men vet att vissa tycket det är lite jobbigt,Men vill samtidigt tacka Magnus för det enorma jobb han Lägger ner på en helt underbar sida
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||||||||||||||
http://www.m4driving.it/files/33,1.h
|
||||||||||||||||||||||||
|
Tjenixen! Är ny här på forumet, jag vill också vara med o rejsa online i GTR. Får spelet nästa vecka tror jag. Vet inte om ja vart lat men det e lite svårt o hitta hur man anmäler sig, regler etc.
Tack på förhand! _________________ Fabian Haraldson |
||||||||||||||||||||||||
Välkommen! Det finns inget att anmäla sig till just nu, men det borde väl vara dags för en säsong 7 snart? rFactor eller GTR?
_________________ /Anders Kronberg |
||||||||||||||||||||||||
_________________ Fabian Haraldson |
||||||||||||||||||||||||
GTR2 .
|
||||||||||||||||||||||||
GTR Demo 2 ska det vara, oops...
http://www.download.com/GTR-demo-2/3 _________________ Fabian Haraldson |
||||||||||||||||||||||||
ouf . Tänkte väl det . Jag blev helt till mig i trasorna, trodde att simbin ev. redan släppt demot på tvåan .
|
||||||||||||||||||||||||
Håller med, mer GTR åt folket! _________________ Staffan "Garvis" Halth - kör M5 Touring |
||||||||||||||||||||||||
|
Ja jag börjar märka att hösten är här! Det börjar bli fler GTR-rejs...
Jo apråpå Säsong 6 av vår liga.... Vad tycker ni? Vi har ju ett skede nu då vi har tre lir att välja på: ** GTR ** + Många har det + Många banor till GTR + Kul bilar + Moddar börjar komma - GTR strular för många, se gamla trådar... - Svåra nybörjar bilar ** rFactor ** + Mycket stabil multiplayerdel!! + Suverän grafik - Inte så många har det än - Inte så många banor än ** GTL ** Svårt att säga nåt om än...kommer om några veckor....mycket härliga bilar.... Vad säger ni????? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
om jag får tycka något så vore det kul att INTE ta GTR, eftersom det finns en mycket bra liga för den i SSR, eller ivarjefall inte med originalbilarna. Roligare om man vill vara med i flera ligor att slippa köra samma bilar "överallt"
_________________ Ainis Noritis |
||||||||||||||||||||||||
|
Jag är mest intresserad av GTR.. Har inte spelat det så mycket.. Men det jag har upplevt så kommer inte nått annat bilspel i närheten av realismen i GTR..
GTR ROCKAR
|
||||||||||||||||||||||||
|
Får väl gå emot strömmen och säga rFactor.
Som Ainisse sa, det finns en GTR liga hos SSR (och även på SpeedZone), SSR kör även GTL på söndagar för den som är lagd åt det hållet. Live For Speed körs hos SDRA, men jag (och några fler) saknar en rFactor liga/cup på vettiga tider och breddgrader. Inser att det inte är lika populärt som ex.vis GTR, men man kan ju önska. Vad gäller mod är det väl någon av H6-moddarna eller F3 som körs mest. NGT, JTGC och PCC släpps väl nästa år någon gång och bör väl utvärderas först, men de tre tidigare nämnda ska nog vara tillräckligt stabila. Banor börjar det ju släppas i parti och minut om man inte nöjer sig med de som följer med (tycker att Toban GP är rätt bra). Eller sitter någon inne på info om en snurrande rFactor liga? _________________ Oskar Leijon |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 6 av rejsa.nus onlineliga...
|
12493 besök totalt |