Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Elitracing (åskådarracing)
Slut på F1 i tv4
<<   1, 2, 3, 4, 5
8027 besök totalt
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Kristian Larsson skrev:
Viasatsport har iaf lyckats med något som tv4 aldrig fick fram, en snygg och innehållsrik F1-hemsida thumbs up
De har dessutom "egen" livetidtagning, ska bli kul att se om den funkar lika fint som den som finns på f1.com.

och som jag förstod det så satsar TV3 även på att skicka bägge sina kommentatorer till banan istället för Fyran som hade Blomquist för det mesta instängd i en studio hemma och bara Eje på plats.... Och det är solklart att det blir bättre om båda får vara på plats och träffa folk och insupa stämning och information... thumbs up

och träningen var rätt trälig i sig men kommenterandet vilade det ingen skugga på med mycket info och snack thumbs up thumbs up

så hittills är det 5 tummar upp från mitt håll till Viasat.... blir bra det här tror jag

Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004

Tobias Lindell skrev:
Rash skrev:
Var grymt skeptisk först. Men nu försöker jag tänka som F.Skoghag.
och om Gynning lyckas locka till sig någon kommentar från F1-förarna med sina tuttifruttis så blir det bara bra för mig som är nyfiken på vad F1-förarna har att säga.. Förutom bara de vanliga tråkiga kommentarerna på presskonferanserna dvs..

Viss avundsjuka på dina dokusåpa-kollegor?

Mjo, kanske det kanske. I jämförelse är man ju en riktig looser t.o.m.

Slut på F1 i tv4
<<   1, 2, 3, 4, 5
8027 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande