Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 8089 besök totalt |
Ja jag undanhåller inte att jag har väldigt starka BMW-glasögon på mig.
Även om tävlingsengagemanget bedrivs med SAAB...numera. ![]() ![]() Man blir nog rätt hemmatam oavsett bilmärke. Man lär sig om modellerna och för och nackdelar. Sammlar på sig allt för mkt "skit". Lär känna andra med allt för mkt "skit" till den egna bilen. Tillslut blir man dock ofta "lite äldre" och inser att det finns andra märken oxå eller/och så blir man mer och mer modellfantast. Och där är jag nog just nu. Och att "min" modell heter E30 (gärna med 4:a) är väl ingen hemlis... ![]() |
||||
Jo man har ju blivit mer insnöad på BMW de senaste åren...men vilken annan biltillverkare gör lika roliga bilar och som dessutom ser bra ut
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
om ngn anser att prisbilden på E30 är klart sne så är det undertecknad! Nog för att det är skoj och bra bilar...men nya är dom inte längre... Fast detta har jag aldrig sagt då jag har två... ![]() Behåll ni era 75:or... ![]() ![]() |
||||
Gräset är grönare söder om Bayern ![]() Få väl återkomma med specar o lite bilder på madonnan på mitt dyra "budget bygge" om jag får klart henne nu i vår nån gång så ni får vi vad vi pratar om hehe _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 8089 besök totalt |