Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (12974 totalt) |
Kattarna är inte levererade ännu, så det ska nog fungera ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Hej!
När skall kattarna levereras och betalas? Jag åker nämligen iväg på en resa den 11 december. Kommer hem den 15 januari 2007... Så det vore trevligt om jag kunde betala min del av kalaset innan 11dec ![]() Mvh Nisse _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Det går att lägga till fler iom att halva sändningen nu är på väg och andra hälften går under nästa vecka. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Stor hög med kattar har landat hos mig (eller snarare ligger på posten för avhämtning)
Jag pm:ar ett bankkontonummer till berörda för insättande av likvida medel ![]() Förslagvis försöker vi rodda ihop ngn sorts "hjälpavarannatttransporteratråd". Stig: Jag fick inte med ngn till dig, men ska lägga en kompletterande order om nån vecka ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Hjälpavarannatttransporteratråd är skapad!! https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Eftersom alla kanske inte har tillgång till tråden ovan så tipsar jag här.
Jag åker tåg till sundsvall på lördag förmiddag, så då kan jag eventuellt ta med ett par på tåget. (detta förutsatt att jag hinner ta mig till andra sidan stan under fredagen? - om ingen kan få över kattarna till märsta-trakten) _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||
Flyttade din tråd till ett öppet forum ![]() Länka aldrig till OT ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Skulle man kunna tänka sig att vi "Göteborgare" själva hämtar på Raka Rör när det blir aktuellt med nästa sändning, d.v.s om ingen i i kjedjan tar illa upp. Lite onödigt med vägen via Sthlm. / Stig _________________ Stig Svensson Toyota Celica RA23 Porsche 944 (S3) Porsche 944 S2 Toyota Celica ST182 Långloppa |
||||
Dom kommer att hamna Sthlm (av skäl som jag inte nämner ![]() Jag kommer endast att göra en beställning till och det om 2 veckor. Vidare frakt från mig den gången kommer var och en få lösa på eget vis (t.ex. genom rejsa's eminenta och hjälpsamma medlemmar) _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Efter lite stiltje i mitt liv, så tänkte jag försöka göra mig av med alla kattarna som ligger ivägen här.
Dom som vet med sig att dom har en katt som ligger och väntar (obetald/ohämtad) kan väl skicka mig ett PM. Dessutom har jag fått betalt av ngn i Landskrona/karlskrona som inte skrivit sitt namn på betalningen ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Bare litt nyskjerrig, er det ok og montere katalysatoren helt bakerst? Har eksosanlegget gjennom torpedoveggen og ved siden av girkassen, er ca 3 1/4" innvendig diameter på roret.
Har kun plass der bak så håper at det vil gå ![]() ![]() Har ikke behov for kat enda men når jeg engang skal driste meg utpå en bane så må jo også jeg ha det ![]() Mvh Ketil ![]() ![]() _________________ Ketil Frengen ketil.frengen@norgespost.no Min bil https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=33836&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= |
||||
Re:
Jag kan vara intresserad om det blir någon över... _________________ ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (12974 totalt) |