| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 8 av rejsa.nu's online liga - Anmälningstråd
|
3 besök senaste veckan (14674 totalt) |
|
Det finns ett gäng personer som är ordinarie men som inte varit med på ett enda rejs. Om de inte är med i nästa rejs så kommer reserverna få hoppa in istället.
Vet ni med er att ni ska vara med på de sista loppen så hojta till. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Typiskt, nu när jag hade lite tid över för racande så har jag brutit tummen ...
Du får nog avskriva mig som reserv Niklas, dröjer tills jag kan köra på riktigt. Lycka till ni andra ...
|
||||
|
Re:
Det var trist Cawwa! Du får krya på dig och känner du dig bättre får du gärna hoppa in i nåt rejs framöver. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Niklas Maravic - [SRM]nima
Thomas Thuresson - ThomasT Kenneth Liljeholm - [SRM]NightWolf Viktor Starkman - Ultura Jesper Nilsson - Jesper Nilsson Kent Karlén - Kent Karlén Jonas Åberg - [SRM]jont3 Kenneth Ageby - Blymage Tobias Pettersson - TobiasRX Magnus Lundberg - SnAjDaRen Niklas Falk - Niklas Falk Roland Johansson - [SRM]Rolle Koit Reispass - Koit Johan Pesula - SRMJohaNP ([SRM]JonaNP) Viktor Pousette - fuZe Emil Jönsson - [SRM]Kroged Daniel Bäck - [SRM]Danne Magnus Björndal - Turbofreak (M.Björndal) Pär Öqvist - oqvist Peter Larsson - Peter Larsson Sören Ö - ChessChamp David Johansson - SUBADAVE (David Johansson) Tomas Karlsson - Tomviking olaf Mechau - Hexx ([SRM]Hexx) Göran Eklund - Bobcat Reserver: Richard Trange - RichardSWE Jonas Larsson - jonaslarsson Patrik Petersson - P.P. (924patrik) Simon Johansson - SimonJohansson89 Sebastian Bryant-Meisner - sailor_sebbe Ulf Carlsson - [SRM]Kavic Kenny Persson - kennyboy _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Nu har jag gjort om listan lite. De som aldrig varit med trots att de är ordinarie åker ner och blir reserver. Motsvarande antal reserver åker upp istället.
Niklas Maravic - [SRM]nima Thomas Thuresson - ThomasT Kenneth Liljeholm - [SRM]NightWolf Viktor Starkman - Ultura Jesper Nilsson - Jesper Nilsson Kent Karlén - Kent Karlén Jonas Åberg - [SRM]jont3 Niklas Falk - Niklas Falk Roland Johansson - [SRM]Rolle Koit Reispass - Koit Johan Pesula - SRMJohaNP ([SRM]JonaNP) Viktor Pousette - fuZe Emil Jönsson - [SRM]Kroged Daniel Bäck - [SRM]Danne Magnus Björndal - Turbofreak (M.Björndal) Pär Öqvist - oqvist Peter Larsson - Peter Larsson Sören Ö - ChessChamp Tomas Karlsson - Tomviking Richard Trange - RichardSWE Jonas Larsson - jonaslarsson Patrik Petersson - P.P. (924patrik) Simon Johansson - SimonJohansson89 Sebastian Bryant-Meisner - sailor_sebbe Kenny Persson - kennyboy Reserver: Ulf Carlsson - [SRM]Kavic Kenneth Ageby - Blymage Tobias Pettersson - TobiasRX Magnus Lundberg - SnAjDaRen David Johansson - SUBADAVE (David Johansson) olaf Mechau - Hexx ([SRM]Hexx) Göran Eklund - Bobcat _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
|
||||
|
Re:
I oktober skulle ni som anmält er men inte skaffat spelet höra av er om ni ville vara med eller inte. Jag hörde inget så...
Men skriv upp er på reservlistan. Som jag skrev ovan så har det aldrig varit fullt så häng på. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Nä jag klandrar inte dig..jag har glömt bort denna liga/sida ett bra tag så....men skriv upp mig på reservlistan...skaffade spelet samma dag det släpptes så lite komiskt att missa denna liga _________________ Björn Lövdahl |
||||
|
Då ser senaste anmälningslistan ut som följer:
Niklas Maravic - [SRM]nima Thomas Thuresson - ThomasT Kenneth Liljeholm - [SRM]NightWolf Viktor Starkman - Ultura Jesper Nilsson - Jesper Nilsson Kent Karlén - Kent Karlén Jonas Åberg - [SRM]jont3 Niklas Falk - Niklas Falk Roland Johansson - [SRM]Rolle Koit Reispass - Koit Johan Pesula - SRMJohaNP ([SRM]JonaNP) Viktor Pousette - fuZe Emil Jönsson - [SRM]Kroged Daniel Bäck - [SRM]Danne Magnus Björndal - Turbofreak (M.Björndal) Pär Öqvist - oqvist Peter Larsson - Peter Larsson Sören Ö - ChessChamp Tomas Karlsson - Tomviking Richard Trange - RichardSWE Jonas Larsson - jonaslarsson Patrik Petersson - P.P. (924patrik) Simon Johansson - SimonJohansson89 Sebastian Bryant-Meisner - sailor_sebbe Kenny Persson - kennyboy Reserver: Ulf Carlsson - [SRM]Kavic Kenneth Ageby - Blymage Tobias Pettersson - TobiasRX Magnus Lundberg - SnAjDaRen Jens Persson - Mr DOHC (GTI Jens) David Johansson - SUBADAVE (David Johansson) olaf Mechau - Hexx ([SRM]Hexx) Göran Eklund - Bobcat Robert Pettersson - ROBBAN SWEDEN Peter Pettersson - peppe_swe Jörgen Erlandstam - Schumi (SchumiSWE) Björn Lövdahl - bjorn.lovdahl Robert Österberg - osterberg _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Jag måste tyvärr hoppa av denna liga! Jag hinner aldrig med att börja köra nya bilar/banor/setups inför varje rejs. Tar för mycket tid.
tack för all jobb/tid du lägger ner Niklas för en annars trevlig liga. MvH jont3 _________________ Jonas Åberg |
||||
|
Då ser den senaste listan ut som följer:
Niklas Maravic - [SRM]nima Thomas Thuresson - ThomasT Kenneth Liljeholm - [SRM]NightWolf Viktor Starkman - Ultura Jesper Nilsson - Jesper Nilsson Kent Karlén - Kent Karlén Niklas Falk - Niklas Falk Roland Johansson - [SRM]Rolle Koit Reispass - Koit Johan Pesula - SRMJohaNP ([SRM]JonaNP) Viktor Pousette - fuZe Emil Jönsson - [SRM]Kroged Daniel Bäck - [SRM]Danne Magnus Björndal - Turbofreak (M.Björndal) Pär Öqvist - oqvist Peter Larsson - Peter Larsson Sören Ö - ChessChamp Tomas Karlsson - Tomviking Richard Trange - RichardSWE Jonas Larsson - jonaslarsson Patrik Petersson - P.P. (924patrik) Simon Johansson - SimonJohansson89 Sebastian Bryant-Meisner - sailor_sebbe Kenny Persson - kennyboy Robert Pettersson - ROBBAN SWEDEN Reserver: Ulf Carlsson - [SRM]Kavic Kenneth Ageby - Blymage Tobias Pettersson - TobiasRX Magnus Lundberg - SnAjDaRen Jens Persson - Mr DOHC (GTI Jens) David Johansson - SUBADAVE (David Johansson) olaf Mechau - Hexx ([SRM]Hexx) Göran Eklund - Bobcat Peter Pettersson - peppe_swe Jörgen Erlandstam - Schumi (SchumiSWE) Björn Lövdahl - bjorn.lovdahl Robert Österberg - osterberg Ainis Noritis - Ainisse _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 8 av rejsa.nu's online liga - Anmälningstråd
|
3 besök senaste veckan (14674 totalt) |