| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Däck för banåka
Köpa R-däck i England?
|
1 besök senaste veckan (31185 totalt) |
|
Det löste sig, en budkille från DHL ringde idag och hade två kollin att leverera.
Angående trackinginfon så är den svår att utläsa något vettigt ur. Såhär ser den ut:
Provade att googla "norsk" och hittade att Norsk-European är ett engelskt speditionsföretag, men vilket företag som är deras svenska partner gick inte att hitta. Jag testade posten sida för den fungerar ju när det är DPD-paket men det var det inte i detta fallet. De verkar använda Mail UK nu (var det RoyalMail innan?) som i sin tur är knutet till Norsk-European. _________________
Porsche Cayman S "3400 RT" -09 Grocery Getter: Mercedes C220D T 4Matic -20 |
||
|
Ville bara tipsa alla som beställer från Camskill att maila och fråga om rabatter. Jag fick 162.4 punds rabatt på 4st R888 245/40R17. Fick en rabattkod i mailen som jag sedan la in i min beställning. Landade hemma på totalt 1815,25 kr/per däck.
|
||
|
Fick mina(4st) Yokohama 048 245/40-17 från Camskill i måndags. Sparade 2100kr(med rabatt) jämfört med "Sverige" ink frakt. Sköna pengar utan att göra något, lev till jobbet
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||
|
Re:
Ställde du bara en rak fråga om du kunde få rabatt? Det är en väldigt skillnad i pris, visst man får dem inte pålagda men det är ändå en ordentlig vinst man gör. _________________ Tobias Eriksson *Tomt i garaget* |
||
|
|
||
![]() |
Däck för banåka
Köpa R-däck i England?
|
1 besök senaste veckan (31185 totalt) |