Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 15384 besök totalt |
Re:
Jag har kört 1.42 med en lite smått chassivassäd Mustang från 99, så med tanke på hur dålig den var så tycker jag en Rx8 borde kunan köra fortare än så? Iår ska det gå fortare! Kan även passa på att lägga till 2 bilar på listan: Sambon med hennes Rs4 B7 original med XP10 belägg, hon har slicks liggandes med dom får allt stanna hemma dessvärre. Corvette Z06 Lingenfelter med allt plus lite till, chassi, bur, bromsar osv. Hoppas kunna få tag på R-däck tills dess, men det verkar inte vara allt för lätt med mina dimensioner. Så några kanontider blir det nog icke, bilen i sig har gått under 8min på ringen (BTG) och jag har kört strax över 8min så någorlunda fort borde det gå tycker man. Inga som har 2st 305/30-19 och 2st 285/30-18 liggandes? Mvh Erik |
||||||
Re:
Jag tror du kommer under 1,40 tror kanske 1,37-1,38 kanske Jag har kört 1,28,8 jag som är ett gatbils rekord vad jag vet, nu med nya setupen hoppas jag bättra den tiden _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
Re:
Brolund körde 1,28,03 med gatlegal seven när vi var där i våras ![]() |
||||||
Nu blir man ju Riktigt sugen på att åka till gotland och jaga tider.....
![]() Hur är läget med platser för bara körning ??? Mvh _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||||||
Re:
Ring till Lids eller Honken tror vissrligen det är fullt för flera veckor sen.. _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
Re:
Bra tid men jag menade full size bilar.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
Re:
Dom har allmänhetens körning på gotland den 19:e och 21:a om det skulle vara fullt (funderar själv på att åka dit den 21:a om vädret är bra). |
||||||
Låter kul ! Vi kan ju jaga varv rekordet med våra "small size cars" _________________ Michael Öhrström |
||||||
Re:
Låter bra så jagar jag med min over size car.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
Re:
Å jag hänger efter med min mid size car. ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||||
Re:
Det undrar jag också. Även om jag skrev lite off-Topic angående "gatbilar", så var det menat lite självironiskt, med tanke på att min bil också är kraftigt ombyggd. Det finns knappast någon anledning till att censurera tråden. ![]() Men det kanske är så att ZATZY-gänget håller på att ta över "Rejsa.nu" samt har fått Moderator-status. ![]() _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||||||
Då fick man igång bilen och kunde ta en provtur för första gången sen i maj.. Men självklart skrapar dom nya hjulen i skärmkanterna
![]() Nån som har en skärmkants rullare i Stockholm ? behöver valsa skärmarna akut !! _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
Re:
Antar att du syftar på mig! ![]() Allt jag vill är att den tråd som handlar om MITT evenemang ska hållas rent från tjaffs om annat än MITT evenemang. Så ska jag bli påhoppad av DIG ![]() _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
Re:
Rickard på SMR har såna verktyg. Om dom har tid vet jag ej! _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
Re:
Tyvärr är det fullt på lördagen med oss. Men som ngn sa, det finns ju chans att köra på söndagen. Många från oss brukar även köra söndagen. _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 15384 besök totalt |