| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Blir det någon ny Rejsa träff?
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 2 besök senaste veckan (15576 totalt) |
|
Re:
_________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||
|
Re:
magnus och jag ska bara prata ihop oss lite.... men datum och bana är klart... men magnus måste få tycka till lite innan jag lägger ut det. |
||||||
|
Re:
+1 _________________ Peter Norrman BMW Cup - samordnare Volvo FL7 racebuss Bmw E46 323 cab E36 coupe BMW Cup #66 2,8 TUB E30 BMW Cup #27 Såld E30 sedan #99 Betty Blue 2,8TUB |
||||||
|
Re:
Låt nu de två Stockholmarna diskutera banval i lugn och ro så blir det säkert bäst...
_________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||||
|
Re:
_________________ Peter Norrman BMW Cup - samordnare Volvo FL7 racebuss Bmw E46 323 cab E36 coupe BMW Cup #66 2,8 TUB E30 BMW Cup #27 Såld E30 sedan #99 Betty Blue 2,8TUB |
||||||
|
Re:
[quote="markisen"]
+2 _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
|
Re:
Ja och kommer skriva om det när jag är vid datorn ikväll. |
||||||
|
Så då har jag pratat ihop med med Magnus och det blir ingen officiell rejsa-träff med fokus på förarträning och körkunskaper eftersom allt runtomkring som vi pratade om blev lite övermäktigt just i år pga arbetsbörda på tänkta samarbetspersoner osv...... MEN däremot så blir det en enklare inofficiell rejsa-sammankomst med vanlig bankörning för både racebilar och gatbilar........
Bana Anderstorps långa bana Tid Söndagen 21 Augusti 2011 - 09.00 - 17.00 Kostnad 900:- per bil. dagen kommer passindelas. Eventet försäkras genom SMA och därigenom krävs SMA licens eller engångslicens a 150:- på plats. Anmälan öppnar snart. Hoppas vi blir lagom många ändå
|
||||||
|
Re:
_________________ T i m P a h l b e r g Searching for the holy grail ... |
||||||
|
Re:
Blir SLC/5papp+ på kvällen då eller? Var sagt dagsrace på Anderstorp om jag inte fattat fel. _________________ Gabriel Roos ButterflyRacing Div. BMW: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=688834 |
||||||
|
Re:
Är det 5-papp+ tävling sen på kvällen då?
Även i SLC tråden: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
_________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
|
Re:
blir som på Barkarby.... race i 3 delar...... men exakt uppdelning kommer senare.... |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Blir det någon ny Rejsa träff?
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 2 besök senaste veckan (15576 totalt) |