Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 2 besök senaste veckan (22660 totalt) |
Re:
Inte tillgängligt nu, men jag jag ska försöka fixa. _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
Äntligen är motorn mappad ordentligt, känner mig riktigt nöjd med resultatet
![]() ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
_________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||
Re:
Den specen låter som något man skall satsa på! ![]() Kan herrn dela med sig kanske...? ![]() _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||
Re:
Hon fick erbjudandet men svarade hmm jag får fundera lite. Min förhoppning är att hon fundrar så länge så att platseran tar slut ![]() Inte omöjligt att vi dyker upp tidigare, hade varit rikitgt trevig med några bägare. _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
Att folk verkligen behöver fundera på att framföra en nästan 300hk stark M3 E30 runt en racerbana, vad fundera hon på? Ge henne en spark i rumpan från mig och säg till henne att min fruga skall minsann ratta några varv och då kan gott hon oxå göra det!
![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Re:
men men jag vill ju köra ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
Äntligen börjar allt bli klart, nu är det lit små monterings jobb kvar. Bilen får en ny vindruta om en vecka sen är det besiktining. Motorn går som en dröm och det ska bli riktigt kul att få ut den på Knutstorp med BMW Sport Club i början av Augusti. Enda orosmomentet är ljudnivån från insuget, den låter
![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
Re:
Då är vi två som delar samma oro. Jag tror att jag har klarat mig med ett nödrop hittills. Ska bli trevligt att se och höra den på Knutan ![]() Mvh /Jonas _________________ Jonas Sandborg BMW M3 E30 -87 Såld BMW M3 E90 -11 Såld BMW 3.0 CSI -72 Porsche 996 GT3 -04 Såld Lotus Exige S240 -08 Shelby gt350 -17 |
||
Äntligen är bilen besiktiad, bilprovningen tyckte att hon var så fin att jag måste dit och visa upp henne en gång till inom 30 dagar.
Några bilder på en nylackad skönhet: ![]() Ny grill: ![]() Det ska bli kul att sträcka ut på knutstorp i helgen med BMWSC _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
Re:
Kul att se bilen live - gick riktigt gött! ![]() ![]() Roligast på hela träffen var nästan att se Maarits leende när hon kom in i depån efter ett pass på söndag em då hon jagat grön, inte helt okänd, M3 GT och orange 997 GT3. Hade hon inte haft hjälmen på sig hade nog leendet gått hela vägen runt... ![]() ![]() A match made in heaven? ![]() ![]() och givetvis kul att träffa personerna bakom/i bilarna live också! _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||
Hamnade hos Köhler här om dagen och kunde inte låta bli att införskaffa riktiga grejor till blien, helst inte när man vet att Kennie precis monterat ett, det sk inte vara detta det hänger på
![]() ![]() ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 2 besök senaste veckan (22660 totalt) |