Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 45035 besök totalt |
Re:
[quote="andreas.e"]Hehe jag bryr mig inte så mycket om historien, utan om nutiden. Något har ju uppenbarligen hänt men det enda jag kan göra nu är att försöka fixa det. Veckorna rinner iväg och snart är det premiär! Pysslade lite med mätarna igår. Blir hemtrevligt för den som kör! BTW, jag ger upp. Det går ju inte att posta bilder. De blir felvända hela tiden, samma från både dator och mobilen. Postade från datorn nu och bilden är rätt på datorn, så det går ju inte att rotera den liksom ![]() /quote] Det finns fler som har haft problem med detta. De brukar få rådet att rotera den "fel" en gång så roterar den tillbaka på rätt ställe sen. _________________ Anders Eriksson BMW X4 M40d BMW 130i loaded BMW M4 GTS |
||||||||
Re:
[quote="Oldman"]
Nope, har testat det också. _________________ Andreas Eriksson BMW M3 E92 (BMW Motorsport #902) |
||||||||
Knäpper du med iphone? Isf knapparna neråt när du fotar.
Btw blev jag litekär i dina stack mätare så jag la en order på ett par jag behövde jag me ![]() _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||||||
Re:
Yes iPhone 6, ska testa att enbart fota i landscape. Borde funka i portrait också tycker man, men det är väl bara att gilla läget! ![]() Jag ska väl kanske inte avslöja att stacks mätare är lätt pimpade Autometer-mätare då ![]() _________________ Andreas Eriksson BMW M3 E92 (BMW Motorsport #902) |
||||||||
Re:
Förklarar isf varför dom var billigare än jag trodde dom skulle vara ![]() Amerikanskt eller brittiskt...pest eller kolera ![]() _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||||||
Re:
Hehe ja de är prisvärda. Men det rinner iväg snabbt när man köper de lite mer avancerade varianterna märkte jag ![]() _________________ Andreas Eriksson BMW M3 E92 (BMW Motorsport #902) |
||||||||
Re:
Ja det skulle du verkligen gjort. Finns bra daschen för ca 8k som hade gjort allt mätarna kan och 5 gånger mer _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
_________________ Kim Karjalainen Team 57 Motorsport |
||||||||
Re:
Hej ser påfallande lik ut rampdiffen jag har i min låda..... ja din har verkligen skurit... det är viktigt att det finns spel i dom ..har sett en liknande som varit förspännd...och då går dom het .. om det är lika så har jag skivor till övers.. ![]() _________________ Hans Bjurman Alfa Sprint -62 |
||||||||
||||||||
||||||||
||||||||
Re: Helgarbete
Det där kabel-trasslet skulle må bra av en stund med en avbitare ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||
Sanning! Men det ska ju eventuellt användas om vi kommer köra med mätarclustret. Vi klipper bort det som inte ska användas, men nu vet vi inte riktigt vad som kommer behövas! ![]() _________________ Kim Karjalainen Team 57 Motorsport |
||||||||
Nä det är det som gör det extra spännade ![]() Slutade med att jag byggde eget elsystem i min från grunden men det blev lite trassligt tids nog när man ändrat & tillfört lite nya saker. Så nu sitter jag & drar mig för att bygga nytt elsystem igen ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||
||||||||
Vi jobbar på så fort vi hinner med denna bil. Men nu börjar det bli brådis!
Har gjort färdigt fronten och bromskylning. Nu återstår bara 300 saker på listan ![]() På måndag ska bilen iväg och få avgassystem tillverkat. Och under nästa vecka dyker förmodligen spakstället upp från Samsonas också! ![]() ![]() ![]() _________________ Andreas Eriksson BMW M3 E92 (BMW Motorsport #902) |
||||||||
Vårt största problem är att tysken som skulle fixa e46 ECU har gått under jorden.
Kollade runt och hittade detta: http://shop.klracing.se/sv/artiklar/ OBS länken leder till DTA100 PRO. Funkar detta till s54 och vart köper man nödvändiga kablar osv? Det är panik! _________________ Andreas Eriksson BMW M3 E92 (BMW Motorsport #902) |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 45035 besök totalt |