Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 46, 47, 48, 49 >> 4 besök senaste veckan (180819 totalt) |
Haha, du har en poäng där Anders!
Tror han uttryckte sig, bland dom snabbaste kanske..... ![]() Tomas _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||||||
Re:
De flesta banmöten jag kör på är inte Anders med på.. ![]() Skulle i och för sig varit väldigt kul med en jämförelse på en bana som jag kan..gärna Anderstorp.. ![]() Annars kan du vara lugn Anders, vi försöker inte sälja din bil.. ![]() Vi kan köra med "..bland dom snabbaste.." så det inte blir några missförstånd.. _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||||
Re:
Jag tackar så väldigt mycket för tipset. Säkert rätt, problemet är bara att jag känner att jag har investerat färdig i denna bilen.. _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||||
Re:
Är inte det ganska skönt att förlika sig med att bilen är klar. Och ängna sig åt det som är riktigt kul. Att köra den ![]() Tjoho längtar efter sommaren. Mvh D _________________ Douglas Lerwall 996 TT Renn Schnecken |
||||||||
Re:
I förhållande till kostnaden så var det mycket prisvärt, gt3 bussningarna gick på 1755 på PSC och powerflex på ca 450 pund från design 911. om man inte kan göra jobbet själv så blir det ju dyrare men jag tror att det fortfarade är en bra uppgradering. _________________ Hans Törnquist 996 TURBO |
||||||||
Re:
Verkar som visa har en skada, jag inklusiv, som tycker det är roligare och modda bilen än att köra.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
Skulle va roligt om ni åkte med på en STACC träff eller nått liknade, 2 fina snabba bilar _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
Jösses Rickard, då är du definitivt skadad! ![]() Det finns väl inget som är bättre än att få köra med sin bil..på bana..!? ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||||
Re:
Jo att modda sin bil sen köra den.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
+1 ![]() _________________ A l e x l i n d a h l |
||||||||
Re:
+2 ![]() ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||
Re:
Det kan jag definitivt hålla med om, men det var inte det du sa.. ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||||
Re:
Min nya best funderar jag på bara bygga aldrig köra.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
Det lär väl iofs inte vara en brist på frivilliga, men här är en till ![]() _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||||
Re:
Det lutar helt klart åt det hållet ja..men man vet ju aldrig säkert.. ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||||
Re:
Snyggt ja men snabbt nej.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
Tack det samma Pär! Tyvärr så har jag inget kort från Ringen i år att bifoga........;-( Ha de gott, Tomas _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 46, 47, 48, 49 >> 4 besök senaste veckan (180819 totalt) |