Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 47, 48, 49 >> 169944 besök totalt |
Uppgraderat Fekzen-chip är monterat och provkört. Bilen går bra och totalt sett mycket trevligare gång och kurva med trimkammar och chip.
![]() ![]() Inga egentliga måsten med bilen nu. Skulle funka bra att ställa undan och plocka fram i April. Men vintern är lång så nåt kanske man hittar på. ![]() ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Re:
Jo, sommaren har varit fin! Mycket tack vare all mekhjälp från Andreas och draghjälp på banan av trådägaren! ![]() Lillbilen i sällskapet (Alfan) håller på att få en genomgången växellåda och vecka 44 är det "motor ur" för genomgång. Sen borde den vara fit för fight igen till våren! ![]() Hörs o ses! O trimma inte för mycket nu, då får jag göra som Andreas tycker: snigel på grenröret... ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
Re:
Många trevliga stunder har det blivit. Sekunder och vinklar i all ära men det viktigaste är trots allt att ha roligt ihop på banträffarna ![]() ![]() Nä nu är det färdigtrimmat för min del. Men vem vet, 2015 kanske jag kommer med annan bil rent av. ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Jahaja, vad ska man nu hitta på med den röde...garaget behövs till annat.... Kanske dags att...sälja...eller köra på vinterförvaring....hmm.
![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Re:
Inte sälja nu, när du kommit igång med den roliga bankörningen ![]() Du har ju kört ett 8 timmars långlopp, med lite lunch o sova emellanåt, under sommaren ![]() ![]() Men förstår dilemmat om platsen inte finns. ![]() ![]() _________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 325i E46 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 + BMW 118D E87 BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||||||
Re:
Har erbjudande om vinterförvaringsplats så det löser sig iof. Men det är ju så roligt att byta ![]() Frugan har jag aldrig bytt men just bilar har jag ju lite problem med... Fast i fallet bilar är det ju inte så kontroversiellt att ha flera ![]() Precis kommit igång förvisso men lärdomarna kan man ta med sig till nästa bil. Fast det kanske blir samma bil... Eller två...Den som lever får se _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Re:
Haha, nä bättre och ha fler bilar än fler fruar... ![]() ![]() ![]() _________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 325i E46 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 + BMW 118D E87 BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||||||
Re:
![]() |
||||||
Re:
Mm. E36 med M42 är ju inte störtheta på marknaden som du vet ![]() ![]() E36 karossen med bur och chassi mm borde vara attraktiv men mkt jobb är nerlagt så jag vet inte riktigt.. Får ta mig en snabb funderare, behöver lämna besked om vinterförvaringen nämligen. _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Re:
Ganska lätt, väldigt bränslesnål, hittills väldigt driftsäker. Men räcker kraften ? Kör 1:05 tider på Kinnekulle, 1:03 ska nog gå med bättre chaffis. Tja, kanske funkar. ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Re:
Om bilen håller och man inte behöver allt för många stopp för bränsle eller däcksbyten så kommer man långt före de som i depån och lagar trasig bil.. :-) Du kör ju en del på Sviestad så läs gärna lite på www.msls.info och så finns ju även SLC.. tror att SLC har en tävling kvar i år.. det vore väl en rolig avslutning på säsongen? ![]() |
||||||
Re:
+ ![]() ![]() Marcus: Här har du en till som gärna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 325i E46 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 + BMW 118D E87 BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||||||
Redan ett team
![]() Kollade snabbt på msls klass 1, verkar som en bra klass. Tidsmässigt på Sviestad går det nog hänga med skapligt. Men jag saknar plats, E-kort , släp och ev lite pengar. Så Sunken får helt enkelt köpa och härbärgera bilen så kan jag ![]() ![]() ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Re:
Haha.. tja.. jag har varken plats att förvara bilen eller något släp.. men finns det vilja så kan vi alltid ordna detta på något sätt.. Den dansande bananen oroar mer faktiskt.. resten går att ordna.. så, Magnus.. ?? ![]() ![]() |
||||||
Re:
Puh, det var Emanuelsson du menade... Undrade just vad jag blev indragen i utan mitt vetande... ![]() Garageplats i Vikingstad kanske? ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
Re:
Äh, du kan nog va med också ![]() Detaljer får du ta med Sunken, han är teamchef i team chiquita ![]() ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Re:
Brainstorma på, vi kanske kan hitta på något kul av detta? ![]() |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 47, 48, 49 >> 169944 besök totalt |