Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
MSCC
MSCC KM2 på Ljungbyhed 2015-06-07 med Prova på
4103 besök totalt
Magnus Mårtenson
Höllviken
Här sen Jun 2006
Inlägg: 468


Trådstartare
Nu är inbjudan för både klubbmästerskapet på Ljungbyhed samt prova på bankörning tillgängliga på hemsidan.

http://www.mscc.se/2015/02/km2-pa-ljungbyhed-med-prova-pa/

Här finns alla möjligheter för de som vill köra tävling i klubbmästerskapet eller bara köra sin sportvagn under säkra förhållande med full funktionärsbemanning i form av flaggvakter, rescue och ambulans. Ljungbyhed bjuder dessutom på stora avåkningsytor i form av gräs och åter gräs. Minimal risk att stöta i något som skulle skada ekipaget.

För er som inte vill, kan eller får ( ) köra sportvagn under denna dag, men som älskar sportvagnar, ljudet från dem och att se dem på nära håll i full fart. Kom och hjälp till som funktionär, klubben bjuder på fika, dricka, förstklassigt grillat till lunch och fantastiskt umgänge med likasinnade.
Mer info om att vara funktionär hittas via länken ovan.


_________________
Magnus Mårtenson

www.MSCC.se
Citera
Robin W
Helsingborg
Här sen Feb 2011
Inlägg: 12



Vill tacka alla fantomer till funktionärer som gjorde dagen möjlig genom att härda ut i blåsten ute på banan hela dagen.
Tack för det
Robin

_________________
Robin Wachmann
Citera
Bengt Metz
Oxie ( Malmö)
Här sen Aug 2004
Inlägg: 1753



MSCC KM 2 Ljungbyhed

Om det inte hade blåst, så hade vi haft en super dag, inget regn, sol ibland samt gott käk

Banan är snabb och kördes i år utan chikan, sluthastighet på rakan kan uttryckas som FORT

Många gillar att åka där bilen kan sträcka ut och där man kan göra misstag utan att hamna i räcken mm

Min egen åkning gick bra men inte tillräckligt fort som vanligt för min del på denna bana

Min bil går kanon år efter år

Funktionärerna skall ha en eloge för att stå i blåsten hela dan, tävlingsledning mfl likaså

Cateringen, som fixas av Hedbergs skall ha allt beröm, bra också att sitta inne och äta i denna blåst

Bilder från depån som vanligt från min kamera



Klicka för större bilder!

_________________
Bengt Metz
Caterham Superlight Såld
227hkr 226Nm Zetec DOHC
Quaife type 9 synkad
Roadsport C 2003-2005
Roadsport B 2006
Roadsport A 2007-2017
Citera
MSCC
MSCC KM2 på Ljungbyhed 2015-06-07 med Prova på
4103 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande