Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3626 besök totalt |
Anmälan till Time Attack deltävling 2 på Gelleråsen 11 juli
Anmälan till Time Attack deltävling 2 på Gelleråsen 11 juli är öppen. Välkommen! ![]() http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||
Re:
Hm, E92 om jag får be ![]() Hoppas att Mikael Johnsson vaknar ur sommardvalan och anmäler sin E90 ![]() Den där Solaric har man ju inte sett i TA på ett tag, jag vet att han putsar på gulingen men det kanske är dags att släppa rullatorn och ge Gabbe en match? ![]() Vilka fler brukar vara med? Axzell har ju flaggat intresse också, dags att se vad M5an kan prestera? _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||||
Jag har aldrig kört på Gelleråsen men den ser grymt rolig ut
![]() Har iaf bokat på Karlskoga hotell nu, blir det någon enstaka bier på fredagen tro ![]() _________________ Gabriel Wendel M2F87 - 2018 M3E36 - 7.42BTG M3E46 - 7.34BTG Vinnare Nordic Time Attack CC 2015 |
||||||||
Re:
Gelleråsen är ![]() Kan rekommendera http://www.strandkanten.nu/ där brukar de flesta hänga på Fredag kvällen ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Re:
haha oj, missade ett mellanrum där ![]() Du menar sikta mot stjärnorna, landa bland trädtopparna är rätt väg att gå?Även om jag skulle skriva kuhmo på sidan av slicks och låtsas att det är ett r-däck så tror jag inte det hade varit möjligt ![]() Efter att ha kollat lite tider här på forumet och jämfört med tider på banor jag kört sätter jag målet till 1.13x ![]() _________________ Gabriel Wendel M2F87 - 2018 M3E36 - 7.42BTG M3E46 - 7.34BTG Vinnare Nordic Time Attack CC 2015 |
||||||||
Re:
Jag har också bokat på Karlskoga hotell nu så ja, någon enstaka bier borde vi kunna hälla i oss som vanligt ![]() Är det fler som är intresserade av pilsner och köttbit så kanske vi kan samla oss lite?
Härligt Micke, skall bli kul som vanligt! Boka in dig på hotellet du med så tar vi en öl och du slipper köra så tidigt på lördag morgon! ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||||
Re:
Gabriel; svenskan är ju ett roligt språk eller hur. Måltid och måltid heter det ju faktiskt ![]() ![]()
Oj har den så mycket effekt?!?! Inte konstigt det är svettigt att hänga på ![]() _________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||||||
Re:
Har nu också bokat in mig på Karlskoga Hotell & Konferens. Vi ses! ![]() _________________ Mikael Johnsson BMW 335i E90 (N54) Alpinweiss 3 |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3626 besök totalt |