Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
3209 besök totalt |
LHD - Elise-Toyota/Speedster chassi, s-rack + några bärarmar
LHD- Elise-Toyota/Speedster chassi med styr-rack - Kryss-mätt och rakt och fint - Lite lagningar fram ( se bilder ) av Dude på formet, kontrollerat - Tänkt för locost 2-11 projekt, andra planer nu - Några bärarmar ( båda övre bak + vänster fram nedre ), olika bärarmar vs vald subframe - S2 båge för att malla ut bur mot ( om man vill ) Lämpliga projekt - Fortsätt på 2-11, köp plast-kitt från UK för ca 30-40 K sek ( kan förmedla kontakt ) - Använd Toyota sub-frame för enkel installation, av Toyota paketet - Speedster-sub frame och opel-paketet - Honda/Duratec konvertera - Ha Reservdelstube för din Toyota-tube - Modsport projekt Pris 8000:- inkl s-rack och bärarmar. Finns i garage söder om Göteborg ( onsala ) Lite bider PM för intresse/köp Med vänlig hälsning, Joachim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Joachim Osbeck Lotus Elise S2 111 |
||
Hej
Dörr-balken jag och nedre + övre infästningar bärarm, stöddigt och bra gjort. Tror det är Dude som gjort det. Har kryss-mätt och test-monterat, allez gut. Nej inget chassi-nr, går inte att regga. Rent motorsport-bygge är att vänta. Med vänlig hälsning, Joachim _________________ Joachim Osbeck Lotus Elise S2 111 |
||
Re: Sålt + transport hjälp GBG -> Skåne önskas
Om den står på ett släp skulle jag kunna ta den på vägen hem från en nyårsfest i Oslo. Bor i Malmö och kommer att spendera nyårshelgen i Oslo med några vänner. Anders _________________ Anders Hansson |
||
Re: Sålt + transport hjälp GBG -> Skåne önskas
En vän har behov av att hämta en tomkaross i Skåne, så plan finns att åka söderut med honom till Helsingborgstrakten iaf. Har du din kärra tillgänglig så borde något gå att lösa ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||
Re:
Nix, jag har inget släp. Går ju att hyra iofs men då måste jag köra långsammare upp och ni får typ en veckas släphyra.. _________________ Anders Hansson |
||
![]() |
SÄLJES
![]() |
3209 besök totalt |