Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Servertest Spa
<<   1, 2
4671 besök totalt
Jirnto
Lidköping
Här sen Jan 2003
Inlägg: 26



Mitt j*vla skit Spray-ADSL koppla juh ner, nu när jag väl kopplat upp igen så äre nån annan som har tagit min plats thumbs down

Jeje, får väl träna för mej själv..

_________________
- Jimmy Jonsson
- Scirocco 16V
- Lidköping
Citera
Daniel Nihlén
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1347



Förlåt Kalle!

Det var helt mitt fel. Jag satsade för friskt i fel läge.

Det laggade äckligt mycket för mig. Hur var det för er andra?

mvh
Daniel

_________________
Daniel Nihlén
Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040
"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4439



Jag kollade innan hur många det var som skrivit att dom skulle vara med och såg att det inte var 9 pers och därför hoppade jag in.

Förövrigt så laggade det massor för mig.
I uppförsbacken i Eau Rouge så var det som en bisvärm med bilar över huvudet på mig och även i den första tvära högern så var det kaos. det verkar som om när det bara var enstaka bilar så funkade det bättre men långt ifrån bra.

En annan grej var att ofta så verkade det bli någon slags tidsparadox för rätt var det var så förflyttades jag ett antal meter bakåt. Det kändes väldigt konstigt för man visste för några tiondels sekunder inte var jag var.

Sedan förstår jag inte varför ni satsar så in i bänken och riskerar så mycket. Särskilt igår med odödligheten av.

_________________
/Niße

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Daniel Nihlén
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1347



Nisse skrev:
Jag kollade innan hur många det var som skrivit att dom skulle vara med och såg att det inte var 9 pers och därför hoppade jag in.

Förövrigt så laggade det massor för mig.
I uppförsbacken i Eau Rouge så var det som en bisvärm med bilar över huvudet på mig och även i den första tvära högern så var det kaos. det verkar som om när det bara var enstaka bilar så funkade det bättre men långt ifrån bra.

En annan grej var att ofta så verkade det bli någon slags tidsparadox för rätt var det var så förflyttades jag ett antal meter bakåt. Det kändes väldigt konstigt för man visste för några tiondels sekunder inte var jag var.

Sedan förstår jag inte varför ni satsar så in i bänken och riskerar så mycket. Särskilt igår med odödligheten av.


Det laggade vansinnigt mycket för mig med i början när vi var samlade. Bilarna hoppade fram och tillbaka över eua rouge. Blev bättre sen, men jag upplevde också att bilen stod still och ljudet fortsatte. När jag kom tillbaka hade inte bilen förflyttats så långt som jag intuitivt trodde den skulle gjort.

Sen (dålig ursäkt) visste jag inte att vi körde med skador på.

mvh
Daniel

_________________
Daniel Nihlén
Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040
"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41523

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
9 bilar var för mycket då...

Synd!

Vi kan väl testa igen med 8

_________________
Magnus Thomé
Citera
Racingsimulatorer
Servertest Spa
<<   1, 2
4671 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande