Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
967 besök totalt |
2016-04-26 Anderstorp kvällsträning
Hej alla glasglada räceråkare. ![]() I morgon har Anderstorp (ARC) träningskväll, kom och gasa med din racebil på en gammal F1 bana. ![]() http://arc.nu/sv/arrangemang/160426- _________________ Joakim Stridh Ginetta G20 Challenge mästare 2014, 2015 och 2018 ![]() |
||
Re: 2016-04-26 Anderstorp kvällsträning
Det kom ett gäng till kallt och blåsigt A-torp. Men ligger det ett antal centimeter snö på backen på morgonen så lockar det kanske inte så mycket. Men det kommer fler tåg eller det kanske är fel uttryck vi kör inga tåg. Men fler tillfällen blir det. nMen kanske lite bättre framförhållning på tipsen. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||
Bra att det var några som dök upp.
Framförhållningen och information ut på sociala medier och forum är tyvärr riktigt dålig, hoppas dom rycker upp sig något. Jag fick veta om den här träningen av en tillfällighet i förgår, då delade jag den på Rejsa och FB, jag uppmanade även ARC att göra det vilket dom då gjorde på FB. Vädret bidrog naturligtvis inte, men det måste spridas i god tid innan att möjlighter finns för träning nu mera på A-torp. _________________ Joakim Stridh Ginetta G20 Challenge mästare 2014, 2015 och 2018 ![]() |
||
Vad för kriterier ska man uppfylla för att delta på dessa träningar?
Jag kör gatbil med halvbur och det skulle ju motsvara tex en roadsport-bil. SBF-licens racing finnes. Vagnbok? Kpl personlig utrustning? _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
967 besök totalt |