Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Långt träningspass på SPA
<<   1, 2
4 besök senaste veckan (3867 totalt)
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974



Pär Hylander skrev:

Var det någon som försökte ansluta och det inte gick? (jag hade inte ställt in något max anta bilar, det står väl på default?)

Det stod på max 9 pers om jag minns rätt.. Så det är nog defaultvärdet. Testa att ändra det till 10 pers till nästa gång så får vi se om det funkar lika bra då!!

Pär Hylander skrev:
Min dator är inget speciellt, P4 1,5 Ghz, 128 Mb ram, Geforce 2 GTS nått och Telia ADSL Win Me, vet inte varför det funkar bra som server? (som klient funkar den ibland riktigt illa, med massor av lag??)

Som jag sa under rejset så tror jag det är telia adsl:et som gör det möjligt! oak kunde köra med 8 pers utan några som hellst problem under ett söndagsrace.. han har också telia adsl. Telia kanske ligger på bra linor o de flesta har bra ping mot dem?

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
johan..
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2463



Kan ni inte ge en liten hint om vilka varvtider som krävs på SPA för att man skall ha en chans? Är nyfiken....

_________________
J0hanC@rlström

Mini Cooper JCW -19
BMW i4 M50
Citera
Micael Johannssen
Malmby
Här sen Dec 2002
Inlägg: 829



om jag inte minns fel så låg de flesta av oss mellan 2.24 och 2.30, cirka. Fast det var ju snabbaste varven, i rejsen behövs nog inte så snabba varv. Håller man sig på banan kommer man långt. Det är ju 9 varv som skall avverkas, mycket hinner hända

_________________
Micael Johannssen
Lotus Exige Cup240
Lotus Elise 111s -99
Westfield SE
Citera
johan..
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2463



Micael Johannssen skrev:
om jag inte minns fel så låg de flesta av oss mellan 2.24 och 2.30, cirka. Fast det var ju snabbaste varven, i rejsen behövs nog inte så snabba varv. Håller man sig på banan kommer man långt. Det är ju 9 varv som skall avverkas, mycket hinner hända


2,24 är snabbt

Inte tid att sitta här längre då mao, tillbaks till speldatorn och träna vidare

_________________
J0hanC@rlström

Mini Cooper JCW -19
BMW i4 M50
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4704

Hjälpmoderator

Laddade just hem _elite76_ replay-fil på Spa. Den var cool... Han körde varvet på 2,19,741 Han är ändå inte snabbast, Risto har kört den på 2,18,395. Bara Porschar i toppen! Snabbaste Ferrari är 2,22,877. Kalle Larsson snabbaste svensk på 2,23,292.

I GT-serien har man kört på 2,09,177 (Risto där också, Greger Huttu lite efter)

_________________
May the Downforce be with you

Team Swedish Racing Mates
Citera
Micael Johannssen
Malmby
Här sen Dec 2002
Inlägg: 829



Gå in på Team Redlines hemsida, där kommer deras setups finnas för nedladdning inom kort. Även repriser har jag för mig. Både Greger Huttu och Risto Junnilainen är med i team Redline.

http://www.teamredline.co.uk/

_________________
Micael Johannssen
Lotus Exige Cup240
Lotus Elise 111s -99
Westfield SE
Citera
Racingsimulatorer
Långt träningspass på SPA
<<   1, 2
4 besök senaste veckan (3867 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande