| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Hur långt ska vårt LAN vara??
|
1606 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Vi i arbetsgruppen håller just nu på och diskuterar lite kring LANet, regler, upplägg mm mm. Vi vill ha er hjälp med att bestämma en sak! Hur långt skall LANet vara?? - Ska vi köra ett 24 timmars lopp? (Med 4 personer/lag) eller - Ska vi köra ett 8 timmars lopp? (Med 3 personer/lag) _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Tror oxå på 8 timmar.Tack vare att det ej är testat med 24 timmars och det är ju första LAN:et.och sen verkar procenten större för dom som vill ha 8 timmars.3 pers på 8 timmar...vet ej.Hur länge går det att köra på en tank soppa?Det är största frågan för min del.Med tanke på depåstopp och förarbyten.
|
||||||||||||||||||||||||
|
Det verkar som att de flesta vill köra 8 timmars....Då blir det nog det!
Vi tar till oss det och återkommer inom en snar framtid med mer info! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
En vild gissing är väl c:a 1 timme / tank... 3 förare / bil är väl minimum tycker jag...
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
hehe, Jag tackar för förtroendet. Men jag vet inte om GTR är min sak. Jag har inte haft några större planer på att komma på lanet, men som sagt, vi får se
Jag säger istället: om nu fuze ska till Anderstorp så kör jag gärna i samma lag som du =) _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||||||||||||||||||||||
|
Det troliga är att jag inte åker till Anderstorp jag satsar nog på Morgongåva,Det är ett lan som har kanon hög status så det missar man inte gärna,Två lan på två veckor blir nog för tuft,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||||||||||||||
|
Det är klart att ni ska komma till Anderstorps-LANet. Det kommer ju att det första Rejsa.nu-LANet!!!!! (Med LIVE racing också!!!!)
fuZe: Det kan hända att jag är i Kalmar just då så vi kan samåka till Anderstorp kanske! (Ska vi vara i samma lag också kanske?! ;-) _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Re: ang. dagen
Det ser väl inte allt för ljust ut att GTR är nära release än så länge. _________________ Johan Meissner |
||||||||||||||||||||||||
|
[quote="Niklas Maravic"]Det är klart att ni ska komma till Anderstorps-LANet. Det kommer ju att det första Rejsa.nu-LANet!!!!! (Med LIVE racing också!!!!)
men jag menar när på vilken dag? det kan bli knepigt om det är på söndagen om vårt team ska vara med... _________________ Christoffer Eriksson #72 KG-Eriksson Motorsport (SLC) V8 Challenge |
||||||||||||||||||||||||
Hehe, de är inte omöjligt, vi är iaf 2st ifrån kalmar som vill komma på lanet, jag och P.P. här på forumet. _________________ mvh Viktor Pousette |
||||||||||||||||||||||||
|
Hur ser ert program ut då? Hur ser det ut dag för dag?
[quote="Race-Ynglingen"]
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1606 besök totalt |