Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW Z3 Coupe -99 | M3 -02 | M2 -18
<<   1, 2, 3 ... , 14, 15, 16   >>
89 besök senaste veckan (66905 totalt)
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1345


Trådstartare
erikjakan skrev:

Fyfasen vad töntigt 😁😁


Håller med! Gelleråsens egna körningar blandas det bilar och det går hur bra som helst, samma på Mantorp och på Tracklifes körningar. Sen finns det vissa som håller kvar vid det gamla att separera gatlegala bilar och icke gatlegala, Ford Klubben och Sviestad är 2 av dem.

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Eldh
Göteborg
Här sen Sep 2004
Inlägg: 2153



Westersund skrev:
Eldh skrev:
Kul att läsa om er resa!
Gelleråsen nästa lör kanske? 😎


Jag frågade om jag fick köra men eftersom M3:an inte är gatlegal så blev det ett nej, sen kan jag tycka att den är mer lämpad att köra med än dom flesta gatbilarna som kommer delta... Men det är en annan sak. Jag följer med Micke som ska köra dock!


Tur att du har 100 bilar att välja på då!

_________________
Per Eldh
Bilarna
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 7732



Westersund skrev:
erikjakan skrev:

Fyfasen vad töntigt 😁😁


Håller med! Gelleråsens egna körningar blandas det bilar och det går hur bra som helst, samma på Mantorp och på Tracklifes körningar. Sen finns det vissa som håller kvar vid det gamla att separera gatlegala bilar och icke gatlegala, Ford Klubben och Sviestad är 2 av dem.


1800talet ringde och ville ha sin världsåskådning tillbaka 😂

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1345


Trådstartare
Eldh skrev:
Tur att du har 100 bilar att välja på då!


Z3:an är isärplockad för burbygge och M2:an har jag inte för banköra i Sverige, dumt att slita ut den när jag har M3:an som är byggd för ändamålet.

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1345


Trådstartare
erikjakan skrev:
1800talet ringde och ville ha sin världsåskådning tillbaka 😂


Exakt, tar typ 1 minut att kolla på en bil för att se att det inte är något folkracebygge.

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1345


Trådstartare
Hämtade M2:an på M-bilar efter garantibyte av expansionskärlet, fick ett nytt lock också även om det gamla öppnade vid 1,4 bar som det skulle. Förra året sprack expansionskärlet nere vid Ringen, köpte ett nytt förra hösten som inte blev monterat fören dagarna innan årets resa till Ringen. Även det nya expansionskärlet sprack i sömmen i bakkant mot turbo/grenrör. Misstänker att det är närhet/värme från turbo/grenrör kombinerat med det extrema vid Ringen där man kör fullt ös i 8-9 minuter och ibland hamnar i kö utan möjlighet till avkylning som skapar detta.
Nån som har råkat ut för samma eller vet om nån som har råkat ut för det? Har läst på forum i USA och där verkar det vanligare, tror det bara gäller N55 för S55 har ett annat expansionskärl. Har aldrig hört talas om andra bilar som har problem med detta, turbo eller ej. Denna gång ska jag isolera eller skärma av på något sätt.

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1345


Trådstartare
Lördag den 10 juni och heldagskörning på Ringen! Förhoppningarna var stora men förväntningarna var konservativa med vetskapen om att det skulle vara packat med bilar på banan.

Micke var en av dom första ut på banan vid öppning, men det kom hopplöst många väldigt snabba bilar bakom och hetsade. Stök deluxe och klockan stannade på 10.17. Strax därefter blev det rödflagg p.g.a. incidenter på banan. Det skulle vara stängt en bra stund så vi valde att åka iväg och ställa oss vid Brünnchen tills det hade lugnat ner sig. Visade sig bli oroligt större delar av dagen med flertalet rödflagg och mängder av gulflagg...








Först när klockan närmade sig 15:30 blev det lugnare och vi valde att bege oss ut på banan, eftersom det hade varit stökigt och det inte skulle bli någon rökartid ändå så satt vi alla i bilen för skojs skull. Jag körde och det var en del trafik och ett par gulflagg gjorde att det blev en 8:55-tid. Vid Bergwerk såg vi en Audi A3/S3 som rök en del, skulle tippa på turboras, men körde längst högersidan i Kesselchen. Såg ut som att han skulle köra av i gräset och backa in bakom barriären som sig bör...


Jagad av en trevlig kille vi hade träffat vid Aral-stationen i Adenau tidigare under dagen som hade en widebody M140i med ganska mycket pulver under huven.






Efter varvet hängde vi kvar i depån för att vänta ut gulflaggen och bogseringsbilarna, det tog ca 45 minuter att städa upp. När båda bilarna som stod längst banan (såg ingen Audi A3/S3) hade blivit flyttade tänkte vi att det borde vara ett bra tillfälle att köra ett varv till, det var relativt lite bilar på banan enligt info-tavlan. Blev att jag skulle köra själv med förhoppningen att få ett så fritt varv som möjligt med minsta möjliga dödvikt i bilen.
Laddade på mer än jag hade gjort tidigare och tyckte jag fick till ett bra flyt i början, laddade på så pass mycket att jag tog curbsen i den snabba vänstern efter kompressionen vid Füchröhre lite väl aggressivt med en väldigt orolig bakände som resultat... Väldigt nära kalsongbyte. Efter detta började det bli stökigt på banan. Efter stigningen i Kesselchen och resten av varvet tyckte jag stundtals att bilen gled lite mer i kurvorna än vad den borde göra med tanke på att jag satt själv i bilen, men jag avskrev det som att jag överkörde lite. När jag passerade Gantry stannade klockan på 8:48, en besvikelse men förståeligt med tanke på stöket. Strax efter jag kom in på parkeringen blev det rödflagg. Ni kommer ihåg den där Audi A3/S3 som rök vid Bergwerk ungefär 1 timme innan? Visade sig att han hade kört HELA vägen från Bergwerk till parkeringen med oljeläckage vilket förklarade varför jag tyckte att det kändes halt stundtals.








Ungefär här tror jag att många gav upp och åkte hem för dagen, men vi väntade kvar. Saneringen tog över 1 timme och när banan väl öppnade så var det väldigt lite bilar på banan. Jani slängde sig i bilen med Micke bredvid. Fullt ladd och första halvan av varvet blev väldigt bra, men en del omkörningar ändå (enligt utsago). Andra halvan var lite mer konservativt, men greppet var bättre än när jag åkte innan saneringen. Jani körde på fint, trots omständigheterna, och klockan stannade på 8.18! Nytt PB!
Efter Janis varv blev det mer stök på banan och ännu en rödflagg, här kasta vi in handduken för att inte riskera något. Vi begav oss till restaurangen nedanför slottet och tog oss ett par öl innan den stående bokningen på Pistenklause.


Lite effektfulla bilder från Janis varv. :




_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
gtBen
Mönsterås
Här sen Jul 2008
Inlägg: 271



kul att läsa om era bravader och funderingar vid ringen ...man blir bra sugen på att åka dit igen

_________________
Bengt Gson Nilsson
GR Yaris -21 ...gottgry
924S -86 ...Esset
911 -74 ...gul
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1345


Trådstartare
gtBen skrev:
kul att läsa om era bravader och funderingar vid ringen ...man blir bra sugen på att åka dit igen


Om man är! Men det får väntar till nästa år igen.

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
zmicke
Köping
Här sen Dec 2016
Inlägg: 329



Westersund skrev:
gtBen skrev:
kul att läsa om era bravader och funderingar vid ringen ...man blir bra sugen på att åka dit igen


Om man är! Men det får väntar till nästa år igen.


Man vill åka tillbaks direkt när man läser din tråd. Tack för att du är så bra på att återberätta våran roliga/trevliga resa

_________________
Mikael Persson M3 E46 Competition 2006
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41540

Forumägare
Forumägare

Kul läsning! Widebody 140 = påhängda skärmbreddare?

_________________
Magnus Thomé
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1345


Trådstartare
zmicke skrev:
Westersund skrev:
gtBen skrev:
kul att läsa om era bravader och funderingar vid ringen ...man blir bra sugen på att åka dit igen


Om man är! Men det får väntar till nästa år igen.


Man vill åka tillbaks direkt när man läser din tråd. Tack för att du är så bra på att återberätta våran roliga/trevliga resa


Nästa år blir ännu bättre!

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1345


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Kul läsning! Widebody 140 = påhängda skärmbreddare?


Absolut inte! Väldigt snyggt fixat.

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
zmicke
Köping
Här sen Dec 2016
Inlägg: 329



Magnus Thomé skrev:
Kul läsning! Widebody 140 = påhängda skärmbreddare?


Framskärmarna var från M2, syns bra på bilden när han ligger bakom Andrés M2. Fronten så var mittdelen från M140 och ytter delen M2.
Minns inte exakt alla detaljer han berättade, bilen var riktigt snygg 🤩

_________________
Mikael Persson M3 E46 Competition 2006
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41540

Forumägare
Forumägare

Cool thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1890



Andrè, jag undrar lite och ta nu inte detta på fel sätt.
Anledningen till att jag frågar är att jag funderar inför nästa val av bil till Ringen.
Vad är det som gör att tiderna inte kryper ner? Safear du för att vara rädd om bilen, passar inte bilen till Ringen, inte så mycket erfarenhet av Ringen, eller är det annat?
En M2 med lite schyssta däck borde gå rätt smidigt att nå sub 8 även med lite trafik.

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1890



Dubbel

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1345


Trådstartare
Jag har kört 20 varv totalt i livet. Lägre tider kommer.

Sen sub 8 med lätthet vet jag väl inte i en manuell M2, officiella tiden med en DCT M2 är 7:58 (Sport Auto).

Edit: Tror att jag misstolkade ditt inlägg lite, fattade inte först att du funderar över en M2 som nästa Ringenbil. Bilen som helhet är helt fantastiskt tycker jag. Med tanke på dom få modsen som är på bilen är den klippstabil i hög fart och instyrningen är super, med den hjulinställning jag körde på är bilen väldigt neutral. Med lite mer träning kommer en Sub 8 garanterat. Ett mer anpassat chassi skulle göra underverk för bilen är för mjuk som den är idag. Effekten räcker utan tvekan och bilen drar hårt hela tiden. Standardbromsarna är grymma men mer anpassade stolar skulle vara önskvärt, speciellt i Füchsröhre och Stefan Bellof S.

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1345


Trådstartare
Efter en trevlig middag med tillhörande snack på lördagskvällen och en god natts sömn vakna vi tidigt för att hänga på låset när Ringen öppnade på söndagen. Tiden vi hade spenderat vid Ringen hade varit fantastiskt rolig, men det hade även byggts upp lite frustration över trafiken. Kände verkligen att farten fanns för att förbättra tiden rejält från förra året men att omständigheterna inte hade tillåtit det. Nåväl! Efter en trevlig frukost kollades däcktrycket att det låg okej, sen begav vi oss till parkeringen. Det höll sig så att Jani och jag skulle ta ett varsitt solovarv och jag skulle börja, Micke och Jani hoppade ur bilen samtidigt som det rullade in mer och mer bilar på parkeringen.
Jag är egentligen lite emot folk som cirkulerar runt Devil's Diner för att antingen hitta en bra parkering eller ett bra tillfälle att bege sig ut på banan, men den här gången tänkte jag vara osvensk och göra detsamma. Med rutan nere, för att kunna höra sirenen, cirkulerade jag runt Devil's Diner. När sirenen väl ljöd var jag så klart på fel sida av Devil's Diner och jag försökte skynda mig respektfullt till bommarna. Det var ungefär 10 bilar som hann före ut på banan. Tänkte att mindre bilar än så här är svårt att få under TF och trots kalla däck finns en chans till ett bra varv! :

Rullade fram längst konerna och försökte hålla uppe farten över farthindret för att sedan snirkla mig fram genom de ganska elakt ställda konerna i slutet. Framför mig hade jag en Rent 4 Ring Suzuki Swift som jag tänkte att den borde jag komma förbi innan Tiergarten. Full gas! Fick en hyffsad start och hann komma upp i 147 km/h i GPS fart vid startlinjen och passerade Swiften strax därefter för att sedan fortsätta accelerera ner i Tiergarten, klockade precis 199km/h innan jag lättade lite på gasen uppför backen. Passerade en bil (kommer inte ihåg märke men den var silverfärgad) som gick åt höger innan Hohenrain som jag bromsade mig förbi på vänstersida. Precis framför fanns ett mobilt farthinder dagen till ära i form av en röd Mazda RX-8 som nästintill krypkörde, kändes det som. Dålig uppmärksamhet från föraren i den bilen som inte verkade använda backspegeln, vågade inte köra förbi honom fören jag kom in på T13. Här förlorade jag över 4 sekunder jämfört med ett tidigare varv när jag kollade i loggen efteråt.
Efter jag passerade Mazdan fick jag en fin ingång i Sabine Schmitz Kurve och kände verkligen att jag fick med mig farten ut på ett helt annat sätt än jag fått tidigare. Tog sikte på Bilsteinskylten och bromsade in lite och började styra in i höjd med skylten, nu gick det fort! Körde förbi en Porsche 996 som föredömligt höll till höger i början av Hatzenbach innan det började svänga rejält. Flytet i körningen höll i sig och jag var inte blyg över curbsen och i Hocheichen passerade jag en Fiat 500. Tycker att inbromsningen innan den "skarpa" högern är svår att få till för att få med sig farten in i nedförsbacken men nu jävlar! Lite lätt överstyrning och fort gick det, bilen kändes lite mjuk bak över bron/viadukten.
Höll stumt uppför Quiddelbacher Höhe och bromsade efter krönet, här gick det drygt 200 km/h, men jag bromsade lite för lite med dom inte helt driftsvarma däcken och bilen gled lite i sidled. Fick trots detta med mig bra med fart genom Flugplatz, ungefär vid Kottenborn passerades ytterligare en bil men jag kunde falla ut till höger i god tid innan Schwedenkreuz och bromsade efter det lilla krönet ungefär vid skylten med ett utropstecken. Kände att nu gick det snabbare än nånsin på denna sektion, med facit i hand så visade loggen 244 km/h innan jag bromsade vilket med marginal var högst V-max.
Fick till en helt okej inbromsning in i Aremberg och tog ett sent apex för att kunna gå på gasen tidigare. Füchsröhre är ett av dom ställena där man verkligen måste våga, fartkänslan är så påtaglig att man måste vänja sig. Tänkte att jag ska hålla stumt ner i kompressionen, men med handen på hjärtat släppte jag av lite innan kompressionen men bromsade först i höjd med att curbsen börjar på höger sida. Den snabba vänstern blev inte lika spännande som vid tidigare varv.
Adenauer Forst fick jag till bra och kunde få med mig farten mot Metzgesfeld och den där jobbiga inbromsningen när det svänger vänster och banan lutar ut mot höger. Det här är ett av dom ställena jag kör med för mycket marginal, måste slipa på det. Hård inbromsning in i vänster högern ner mot Kallenhard, en av favoritsektionerna, och tog en sen apex och föll ut till höger för att kunna bromsa så lite som möjligt in i vänstern innan miss-hit-miss. Överkörde lite i miss-hit-miss och kände att bilen drifta lite utåt men under kontroll, hård inbromning igen in i Werseifen. Tog mycket höjd i högern för att kunna gå på gasen tidigt och ta med mig den ner mot Breidscheid. I början tog jag det ganska lugnt här för att sedan växa in i farten, när man får till det bra här gör det stor skillnad! Speciellt i kombination med en bra ingång i Ex-Mühle och efterföljande fullgas genom Lauda Links. Vilket så blev den här gången.

Hård inbromsning in i Bergwerk och ett sent apex igen, börjar bli tjatigt det här, fick en riktigt bra utgång och höll stumt genom hela Kesselchen ända fram till Mutkurve. En liten inbromsning och nedväxling till 4:an, fullt ös igen! Släppte upp lite i den snabba högern och snabbt på gasen igen. Nu till en kurva med förbättringspotential, högern innan karusellen. Har sett att flera brukar hålla ut mer till höger för att komma så långt till vänster som möjligt innan dom svänger in, jag går mer rakt på och där finns det nog lite tid att vinna. Fullt ös mot karusellen oavsett! Kastar mig ner i karusellen och försöker bibehålla så mycket fart som möjligt och åker ur med högra hörnet av betongplattorna mitt under bilen. Håller fullt genom den snabba vänstern men bromsar lite och växlar ner inför vänster högern innan Hohe Acht. Höll en lite för snäv linje in i Hohe Acht och kände att bilen gled lite, en mjukare radie och det hade blivit kanon. Touchar lätt curbsen till vänster in i Wippermann men tar den högra med bilen nästan helt över. Hård inbromsning i motlutet, men inte tillräckligt mycket, även här glider bilen utåt vänster i Escbach. Tar sikte mot funktionärskuren och bromsar hårt för att svänga in och hålla samma radie i "dubbelvänstern" in i Brünnchen. Bra flyt genom hela Brünnchen och Eiskurve likaså.
Har inte riktigt vågat hålla fullt i vänstern utför i Pflanzgarten innan hoppet, inte den här gången heller. Måste slipa på den linjen känner jag. Bromsar innan hoppet och styr in fint med samma radie genom dubbelhögern och får verkligen med mig farten in i Stefan Bellof S. I vanliga fall håller jag stumt de flesta gångerna genom Stefan Bellof S men nu hade jag fått med mig så mycket fart (175 km/h nedför backen) att det kändes lite obekvämt så jag släppte upp lite.
Inbromsningen till Schwalbenschwanz gick bra och jag fick med mig farten mot lilla karusellen. Har provat lite olika utgångar i lilla karusellen och gillar nog att åka ut till vänster snarare än att åka ur tidigare, det blir hoppigt att åka ur tidigare med sämre grepp och lägre fart tycker jag. Man har gott och tid och sträcka att ta lite höjd innan man håller vänster in i Galgenkopf ändå. Tar höjd i mitten av Galgenkopf och bromsar lite lätt för att styra in och sen håll stumt till gantryt. Tänkte att nu jävlar måste det ha blivit en bra tid! Men det har man ju gjort förr. Medan jag rullade in mot parkeringen kikade jag på telefonen som visade 8:08! : Firade mitt 20:e varv med att sätta nytt PB, bäst möjliga avslutning på körningen för den här gången.






Direkt efter jag kom in på parkeringen blev Jani taggad på att ta sig ut på banan direkt, snabb kontroll av däcktryck innan han kastade sig iväg ut. Tror inte att Jani höll igen särskilt mycket men trafiken hade på den korta stunden blivit lite mindre trevlig. Bra ladd men trafiken ställde till det, klockan slutade på 8:29.







Resten av dagen skulle spenderas runt banan och ta det lugnt innan hemfärd senare på kvällen. Vi stod mest och kikade vid Adenauer Forst som var händelserik just denna dag. Framåt "småtimmarna" blev Jani sugen på att ta ännu ett sista varv. Man ska aldrig ta det där sista varvet tänkte jag! Men jag litade på Janis körning och hans självbevarelsedrift.
Det här varvet hängde Micke med Jani i bilen och han kan intyga att Jani inte höll igen nämnvärt, men i vanlig ordning var det en del trafik men det slutade ändå på en bra tid på 8:22.

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Franzetti
Sverige
Här sen Jan 2007
Inlägg: 495



Bra skrivet, bättre än film
Nu vill jag ner

_________________
Michael Franzetti

BMW Z3M
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1345


Trådstartare
Franzetti skrev:
Bra skrivet, bättre än film
Nu vill jag ner


Jag är en högst medioker skribent, men när jag skriver om Ringen försöker jag anstränga mig lite mer. Kul att det uppskattas och framförallt inspirerar att åka ner dit!

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW Z3 Coupe -99 | M3 -02 | M2 -18
<<   1, 2, 3 ... , 14, 15, 16   >>
89 besök senaste veckan (66905 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande