Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW Z3 Coupe -99 | M3 -02 | M2 -18
<<   1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16   >>
29 besök senaste veckan (66718 totalt)
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
Fortsatte att förstärka X-bracet lite så det inte kan flexa och helsvetsade det därefter. Börjat få till bra inställningar på svetsen nu så börjar bli helt okej ändå, är trots allt nybörjare så förvänta er inte vackra svetsar.
När svetsningen var klar drog jag bara över allt med rostskyddsfärg. Bäst av allt är att mitt X-brace väger 2,8 kg vilket är precis lika mycket som den formpressade aluminiumplåten väger som sitter där standard.





(Vet att jag missade en liten bit med svets nere till höger men det är fixat! )










_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
Tidigare var beläggen fram någon form av racebelägg som var till en annan bil, gud vet vad, som hade blivit omsvetsade för att passa oken. Beläggen hade slitits mer på bakre delen p.g.a. felvända ok (olika stora kolvar), på Megane RS sitter oken framför axeln men på BMW sitter dom bakom. Får bli vinterns projekt att byta sida på oken och flytta rören/luftningsnipplarna för jämnare slitage.
Tröttnade på de hemmameckade beläggen och monterade de nya PBS-beläggen istället, fint att se hur bra storleken på Megane RS oken/beläggen passar till svepet på BMW E46 M3 CSL skivorna. Som handen i handsken! :








Sen blev det lite småjobb. Bytte ut röret till matningen till vanosen som med tiden blir försvagad och börjar läcka (materialutmattning) mot en stålomspunnen slang istället.




Upptäckte i samma veva att det läckte från kamkedjesträckaren och kom på att jag hade en extra liggande i min låda till Z4:an.




Har saknat oljetempsmätare och det vill man inte vara utan. Tog bort kolfiberinsuget och upptäckte att originalsensorn satt kvar men den var inte inkopplad, dock hade jag redan köpt en helt ny Bosch och då är det dumt att snåla med en begagnad sensor. Fick förlänga kablarna till MaxxECU:n och ställde sedan in ingången efter rätt sensor och allt funkade som det skulle!




Tomgången sköts av MaxxECU så varför tidigare ägare har låtit tomgångsmotorn sitta kvar är en mysterium, tog iallafall bort den helt. Dock blev det ett stort hål i vakuumrailen som behövde pluggas, hade lite delrin kvar från bussningarna till pedalerna och svågern (tack Tim!) svarva till en plugg med o-ringsspår och ett spår för att dra ett buntband för att vara säker att den inte åker ur. Enkelt men funktionellt.






När insuget ändå var borttaget passade jag på att ta bort oljetermostaten och byta packning till oljefilterhuset.


_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
Efter 6 månaders väntan kom äntligen underdrive-kittet från Turner Motorsport och en BMW Motorsport 55 graders vattentermostat. Kittet underdriver vattenpumpen, generatorn och styrservon och skall frigöra ca 10 hästkrafter på bakhjulen enligt Turner.

Om nån vill svarva egna remhjul till sin E46 M3 så tog jag mått på alla remhjul, diametern är följande:

Generator original: 52 mm
Vattenpump original: 111 mm
Servopump original: 117 mm

Generator Turner: 63 mm
Vattenpump Turner: 132 mm
Servopump Turner: 142 mm


BMW Motorsport termostaten är tillverkad av Borg Warner och har art.nr. 11531417215 eller 1417215 ifall nån kan hitta det billigare om den kommer i en annan kartong är från BMW själva.






Remmen till de nya remhjulen kommer från Continental och har art.nr. 6 PK 1538.




Alla remhjulen på plats och dragna med moment och gänglåsning (blå).




Det var 4 månaders väntetid på nya silikonslangar från Samco, valde röda för att matcha färgtemat inne i bilen (svart, grått och rött). Tyckte det var lika bra att byta alla slangarna för tillförlitlighetens skull, inge kul att skjuta en vattenslang och dom som satt på bilen har troligen aldrig blivit utbytta.




Köpte även en vakuumsug (tack för tipset AL!) för att fylla på kylsystemet. Bytte även vattenpump när jag ändå hade rivit allt och var redan skeptisk till den "papperspackning" som följde med vattenpumpen innan jag satte på den och när jag vakuumsög systemet så läckte det så klart. Däremot var nog läckaget till stor del mitt eget fel då jag tillfälligt satte dit allt för att det inte skulle komma in skit när jag vänta på delar och packningen hade blivit blöt i nederkant. Nåväl. Beställde en ny BMW original i metall och nu gick det fint att vakuumsuga systemet och fylla på med destillerat vatten och Super Coolant som är liknande Water Wetter. Och självklart byttes löprullar och spännare till multiremmen i samma veva.


_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
Sen var det dags att i förebyggande syfte byta vevlager i motorn, något jag aldrig har gjort förut men tycker det hela gick smidigt. Lät motorn sitta kvar i bilen och använde ett motorok för att hålla upp motorn medans jag demontera allt under motorn för att få bort tråget. Bytte till racelager från ACL med originaldimensioner (ingick vid köp av bilen) och även om min bil har de äldre M11 skruvarna valde jag att byta till nya ARP 2000 skruvar som drogs med moment (har ingen sträckmätare). Använde inte plastigauge heller men jag mätte original vevlager och de nya vevlagren med micrometer för att göra ett enklare test för att se så det inte var några större avvikelser, alla hade samma mått så litade på att de skulle bli bra. Använde Redline assembly lube på vevlagren när jag montera ihop allt och det medföljande fettat till ARP bultarna.




De gamla vevlagrena såg helt okej ut enligt mina ögon, ingen av dom hade synlig koppar. Eftersom bilen är en USA-iimport misstänker jag att vevlagren har blivit utbytta en gång redan under återkallelse.




Passade även på att byta tändstift då dom såg lite trötta ut.




När framvagnsbalken ändå var nere passade jag på att förstärka fästet till motorkuddarna då det sitter i princip stumma motorkuddar på bilen (Strongflex). Tog en bild med mobilen och gjorde ritningar till plåtarna i Solidworks, eftersom dessa var en one off så blev det low tech vinkelslip istället för vattenskuret (blir dyra plåtbitar). Bockade även täckplåtarna lite för att följa formen bättre. Slipade upp hålen lite med den roterande filen när allt var svetsat för att kunna få i hylsan för att dra fast motorkuddarna. Sen matta jag ner hela framvagnsbalken och lacka om den i mattsvart.


















_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
Mer uppdateringar ikväll...eller imorgon... Sen "racerapport" från Bimmers of Sweden och Trackday på Gelleråsen.

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Benjamin E
Stockholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 2585

Namndispens
Namndispens

Grymt hantverk! Härlig detaljnivå, inget lämnas åt slumpen och fokus på driftsäkerhet, me like!

Racerapport anbefalls

_________________
Benjamin E
Kör MK8 GTI
Citera
Eldh
Göteborg
Här sen Sep 2004
Inlägg: 2136



Lustigt m dina ok, jag har likadana och kolvarna är identiska i storlek. Sen hade det varit svårt att lufta m nipplarna nedåt..?
Grymt m lagren de såg ju nästintill nya ut! Men better safe than sorry.

_________________
Per Eldh
Bilarna
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
Benjamin E skrev:
Grymt hantverk! Härlig detaljnivå, inget lämnas åt slumpen och fokus på driftsäkerhet, me like!

Racerapport anbefalls


Tack så mycket!

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
Eldh skrev:
Lustigt m dina ok, jag har likadana och kolvarna är identiska i storlek. Sen hade det varit svårt att lufta m nipplarna nedåt..?
Grymt m lagren de såg ju nästintill nya ut! Men better safe than sorry.


Jag har inte monterat av oken och mätt kolvarna så du har säkert rätt, utgick från att det var praxis idag att man kör olika stora kolvar på fina Brembo-ok. Känns billigt att inte göra så för att få ett jämnare slitage på belägget. Med luftningsnippeln nedåt är det i princip omöjligt att få bort all luft så det är ingen bra idé.
Ja det känns fint att lagren såg så bra ut som dom gjorde, hoppas det fortsätter på samma väg med nya lagren. Kör med 5W-50 olja idag för bättre smörjning vid kallstart och kylningen är mer än tillräcklig (kommer mer om det sen) för oljan har inte gått över 85 grader en enda gång sedan ombyggnaden nyligen. thumbs up

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
Första provstarten efter vevlagerbytet var samma dag jag skulle till Johan Landegren på Däckspecialisten i Köping för CW och hjulinställning. Hjärtat i halsgropen starta jag bilen och inget lät konstigt men oljetrycket låg högt vilket är fullt normalt som jag har förstått tills dess att "assembly lube:n" har blivit varm och sköljts igenom. Efter en varmkörning sjönk oljetrycket till normal nivå igen.




Körde upp bilen på lyften hos Johan och ni kan se början av inboxningen av kylarna. Fyrkantsprofilen i aluminium under oljekylaren är en tillfällig lösning, ska rita upp en finare lösning sen som ska vattenskäras och sedan bockas/formpressa hål.




Bilder på hur X-bracet blev när det väl blev monterat. Var ett helvete att montera dit det då det var lite för tighta toleranser. Note to self, använd grövre rör där det ska i skruvar. Fick borra ur samtliga hål lite för att allt skulle passa och staget hade slagit sig lite av värmen från svetsningen, men inget som inte kunde övertalas att komma på plats.








Värdena från hjulinställningen då. 9,5-10 grader caster fram, 0 toe och ca 3,7-3,9 grader camber. Det ska till mer camber fram men jag hade bara grovt ställt in bärarmarna med stållinjal och digitalt vattenpass. HF gick att hamna väldigt nära det värdet den ska ha men VF var för lite så vi backade HF så det matchade VF bättre. Ska justera om bärarmarna lite och återkomma till Johan för ytterligare camber fram.




Bak blev det 3 grader camber för att ha lite marginal till skärmarna med de 295/35/18 stora bakdäcken (tar inte i någonstans även under körning) och väldigt lite toe in bak, tror 0.04 minutgrader blir ca 0,07 grader. Rätt mig gärna om jag har fel.


_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
Direkt efter besöket hos Johan fortsatte jag med inboxningen av kylarna för att hinna innan Bimmer of Sweden. "Fästet" är gjort i 2mm aluminium och är skruvat i originalplåten som håller i kondensorfläkten som idag används som kylarfläkt (och fungerar mycket bra), resten av inboxningen är gjord i 1,5 mm aluminium och allt sitter ihop med popnitar. Själva inboxningen sitter med 6 st M4 i fästet så det är lätt att ta bort om så behövs. Eftersom det inte finns några öppningar kvar i fronten valde jag att integrera bromskylningen i själva inboxningen. Hade 2 misslyckade trattar till E36 M3 liggande med rätt 2,5" anslutningar, som ren tur passade de väldigt bra och formen följde öppningen i fronten (men jag bytte sida på trattarna).




Sitter en bockad förstärkningslist i aluminium undertill i bakkant för att inboxningen inte skulle flexa. I bakkant sitter det kantlist och tätningslist så inboxningen ligger ann mot kylarna för att så lite luft som möjligt skall kunna smita förbi. Oljekylaren är väl lite ramsne så det blir några små glipor men det får jag leva med tills jag byter till en ny oljekylare.




Slangen drogs fast med buntband i fästet till oljekylaren och jag drog ett par varv med kablagetejp (polyester) för att det inte ska slita på slangen.




Fullständig bild på slangdragningen vid fullt rattutslag utåt.




Det är trångt för slangen om den inte ska ta i däcken så jag valde att dra den mellan krängningshämmaren och styrleden. För att slangen ska sitta still använde jag 3D-printade slanghållare som jag tog fram till M2/M3/M4 och för att dom inte ska snurra klippte jag bara till en bit gummiduk och drog fast hållaren hårt med buntband. Återigen för att inte slangen ska slitas lindade jag några varv kablagetejp på både styrleden och slangen, det blir låg friktion och det skavs inget hål i slangen. Man får hålla lite koll och byta ut tejpen när den blir lite trött.




Fullt rattutslag inåt.






Bild på hur hela paketet blev.


_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
När bilen var på hjulinställning upptäcktes det att hardyskivan var riktigt sliten, 2 dagar innan Bimmers of Sweden. Tänkte att nu jävlar blir det inget köra trots allt slit. Men då slog det mig att jag hade en hardyskiva liggande till min E34 M5 som använder en likadan. Glad som fan att problemet var löst åkte jag hem och leta efter den där hardyskivan, som jag inte kunde hitta. Då slog det mig att jag troligen har monterat den på M5:an redan (Men det hade jag inte för den hittade jag idag i en stor kartong med delar ). När jag inte hitta hardyskivan börja jag få lite panik och för det är svårt att hinna få hem en ny hardyskiva till dagen efter om den ska monteras också. Nödlösningen hade blivit att riva bort kardanen på M5:an eller Z4 M:en och sno hardyskivan i väntan på den nya. Jag gjorde lite efterforskningar och kom fram till en den nya hardyskivan jag hade köpt till Z3:an hade samma bultdelning lättade paniken lite. Efter mer efterforskning såg jag att Z3:ans hardy används i X5 V8 med dubbelturbo också så den pallar lätt för effekten i bilen, den enda skillnaden var att M3:ans hardy var 4 mm tjockare. Blev en nödlösning med att använda 2 st 2 mm brickor för varje bult tills jag har fått hem den nya hardyn. För att hoppa framåt så gjorde jag det och det fungerade utmärkt utan vibrationer. thumbs up






Med bilen på marken efter hjulinställning så måste jag säga att jag är nöjd med höjden bak men fram är den lite för hög, tyvärr finns det inte mycket justermån på Öhlinarna och jag är inget fan av att låt fjädern hänga löst med bilen upphissad/utfjädrad. Nya fjädrar med hjälpfjädrar för att sänka bilen 0-2 cm fram är beställda. Kör med lite större däck än brukligt, men nära originaldimension så det är lite trångt. Kommer kanske gå ner en dimension senare och prova det. Formen på framskärmarna på en E446 M3 är lite lustig då de är högre framför centrum av hjulhuset, även om hjulet är i mitten ser det inte ut som det.










I dagsläget hänger bärarmarna nedanför parallellt så med en liten sänkning kommer de fortfarande vara under parallellt för lite camber gain vid infjädring, men inte lika mycket som nu dock.




_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Andersson-Motorsport
Kumla
Här sen Aug 2021
Inlägg: 132



Riktigt fina uppdateringar du kommer med, följer med spänning

_________________
Viktor Andersson
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
turbskie30m3 skrev:
Riktigt fina uppdateringar du kommer med, följer med spänning


Tack så mycket! Spännande blir det, men inte på ett bra sätt.

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
Då var vi framme vid Bimmers of Sweden. Åkte för första gången dit till första dagen för att inte behöva gå upp så tidigt på morgonen, hyrde en stuga över natten som var alldeles utmärkt. Passade på att gå runt och kika lite men också vara med på cruisingen men det blir det nog inte igen utan en ommappning, bilen gillar inte att krypköra och jag misstänker att det inte har lagts så mycket krut på mappningen vid tomgång (förståeligt).






På lördagen var det regn utlovat under större delen av dagen, vilket visade sig bli så också. Första passet regnade det lite men framförallt var det väldigt blött på banan så jag gick ut på 2,2 bar i kalltryck på däcken, fästet var så där i nya Yokohama A052 i regn och jag fick några riktiga raggarkast. Höger bakhjul hamna utanför banan en gång.
Andra passet började det torka upp lite men fortfarande lite blött på sina ställen, lite lurigt när man inte har ABS. Tredje passet var det helt torrt men jag hade glömt bort att ändra däckstrycket då det kom fram folk och prata mellan varje pass så när jag väl börja komma in lite i körningen på torrt blev däcken hala fort. Däckstrycket var uppe i 2,8 bar efter passet. Det märktes tydligt hur mycket bättre instyrningen har blivit i bilen efter framvagnsuppdateringen och hur mycket grepp det finns i kurvorna, men det gäller att mentalt ställa om också och inse att jag kan hålla mycket högre hastighet i kurvorna än förra året. Som bäst blev det 1.35.32 vilket är nytt PB (med ca 2 sekunder) men inte särskilt imponerande i sig men det finns mycket tid att kapa, alla passen kördes med passagerare och det torra passet hade jag en bit över halv tank också (driver excuses ). Har lite svårt att hitta rätt på Mantorp av någon anledning men den optimala tiden blev 1.33.95 så förbättringspotential finns bara jag får köra in mig på den nya chassiet (framvagn, fjädrar och hjulinställning) och de bredare däcken.




Resten av passen regnade eller duggade det men jag försökte pressa lite ändå för att tänja på gränserna. Långa rakan kanske inte är bästa stället att göra det på i regn och utan ABS, men det gjorde jag ändå. Försökte flytta fram bromspunkten lite hela tiden... tills jag gick över gränsen lite i närmare 190 km/h... hjulen låste sig och jag pumpade på bromsen och försökte frenetiskt hitta den där magiska gränsen. Bara några meter från lekahavet fick jag grepp i framdäcken och bilen styrde tvärt höger men vänster hjulpar hamnade utanför asfalten, det smällde lite i bilen men jag fortsatte köra och i en inspektion efter passet så visade det sig att det var väldigt lindrigt ändå. Det enda som gick sönder var den 3D-printade tratten till luftintaget till bakbromsen, fästet i metall höll fint. Ser det som ett stresstest av prylarna, får väl säga att det var lyckat ändå när bara plasten gick sönder! Tur att jag känner någon som kan printa nytt.




Bilen syns en kort stund vid 5:50 in i klippet.




Överlag en väldigt rolig helg på Mantorp även om vädret kunde ha varit bättre. Det lilla jag hann känna på bilen i torrt så känns det väldigt lovande, kommer bara gå fortare och fortare framöver. Justja, kylningen! Kylningen fungerade alldeles utmärkt, under full belastning var oljetempen uppe i 83 grader som mesta vad jag kunde se och vattentempen låg på ca 70 grader i fullt blås. Varmast går bilen i depån på tomgång där den ökar upp till 85 när fläkten slår till och då sjunker tempen ner under 75 grader för att sedan börja om. Mycket nöjd med det.

Tack Micke för sällskapet och all hjälp.

Ps. Tack till Dennis Flink/Motorsportmagasinet och Alice Wikenhed/Autopower för fina bilder! Ds.

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Alexus
Skåne
Här sen Mar 2015
Inlägg: 418



Var mäter du temp någonstans väldigt låga värden tycker jag?

_________________
Alexander Johansson
330ti e46 projekt
@: alexus330ti
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 751



Härlig rapport från Bimmer 👌🏼

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Eldh
Göteborg
Här sen Sep 2004
Inlägg: 2136



Trasig termostat?

_________________
Per Eldh
Bilarna
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
Mumba skrev:
Härlig rapport från Bimmer 👌🏼


Tack!

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
Westersund
Hallstahammar
Här sen Jul 2011
Inlägg: 1324


Trådstartare
Termostaten är inte trasig, det är en BMW Motorsport 55 graders. Tempen mäts i anslutning till toppen precis där den ska mäta.

_________________
André Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
AL
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 1961



Temperaturerna låter fina! Temperaturerna kommer stiga för dig när tiderna går neråt. 1.35 runt Mantorp stressar inte den fint byggda bilen något nämnvärt.

//AL

_________________
A1exander Wi1borg

M2F87 Competition +
iX3 M-Sport
i3 Sport
Sodi DD2
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW Z3 Coupe -99 | M3 -02 | M2 -18
<<   1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16   >>
29 besök senaste veckan (66718 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande