| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Eventuellt rejsa.nu team
|
1877 besök totalt |
|
Eventuellt rejsa.nu team
Hur blir det med rejsa.nu team?Vore kul att få till något även i sommar,Kunde vara trevligt att köra lite race även fast det är så kallad sommar,Skulle vi inte kunna köra ett race per vecka??Eller ska vi ligga lågt tills hösten ?????????
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
Jag är med...kallar mig Schumi-rejsa.nu när jag kör online förutom i F1rst för där får bara Schumi-rejsa plats
|
|
|
|
|
|
Martin:jag skulle aldrig skämmas för någon!!!Jag gick ur TRK och började här för att kunna ha skoj och utan VM träning som det var förr.Detta är ingen VM satsning utan ett glatt gäng som vill ha kul
|
|
Du behöver inte tacka...visst vore det kul om vi hade egna lacker på bilarna oxå!Med Rejsa.Nu loggor på...men jag kan inte fixa egna skins till bilarna
är för rutten på sånt
|
|
|
|
|
|
Så bra...5 i teamet
Inga problem,vi kör som det blir för det blir inga tvång här inte.
|
|
Jag hittade inte dom orden förut men det gjorde du nu!!!Så som det ska vara tycker jag!!!
|
|
Vi har ju redan startat ett simracing-team. Har jag totalt missat att skriva det här???
Fast det har liksom självdött nu. Det kanske bara var vi på IRC som körde det för oss själva. Kanalen #rejsa.nu finns på quakenet. Där brukar vi vara ett par stycken som kör ibland (väldigt sällan nuförtiden visserligen). Vi har en sida också som någon gärna kan få bygga vidare på. Det har inte hänt något där på ett tag nu ändå. Inte sedan 18:e noveber förra året rättare sagt
Sidan ligger på mitt privata konto och det är Niklas Rundqvist som har snickrat ihop den. Men det är nog inga problem att fortsätta på den, fast då får ni/vi nog flytta den till ett annat konto. Jag är gärna med i teamet i alla fall. http://hem.passagen.se/cybercil/rejs _________________ Christian Waltgård |
|
Där ser man CWaltgard,jag var in och kollade sidan och den ser ju kanon ut.Vad säger alla andra?och sen har jag en fråga till Niklas:Rejsa.Nu tröjor hade du fått hem men hur ska man få trycket med namnet?
|
![]() |
Racingsimulatorer
Eventuellt rejsa.nu team
|
1877 besök totalt |