Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2018-05-01 Lotus Day Knutstorp
1705 besök totalt
Oodsell
Särö, (Göteborg)
Här sen Mar 2008
Inlägg: 134


Trådstartare
Lotusklubbens första bandag blir på Ring Knutstorp tisdag den 1 maj. Inbjudan och info finns på klubbens hemsida www.lccs.nu Även andra sportbilar än Lotus är välkomna i mån av plats (efter 31 mars).

_________________
Olle Odsell
teammedlem i Flying Fellows ERCup,
ordf i Lotus Car Club of Sweden,
ledamot i SBF Racingutskott
Citera
RallyStacke
Skillingaryd
Här sen Mar 2004
Inlägg: 354



Enbart registrerade fordon eller är det ok att komma med en oregistrerad TA bil (med vagnbok)?

_________________
Anders Stacke
https://www.facebook.com/stackesracing
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 895



Om man kan lägga in en intresseanmälan för icke lotus-bil så ställer jag mig i kö jag behöver ett datum att sikta på o ha klart bilen till

_________________
Emil Jönsson
Citera
Himlar
Linköping
Här sen Mar 2007
Inlägg: 1495



Intressant! Vad innebär "andra sportbilar", hur fritt tolkar ni termen sportbil?

_________________
MVH/ Fredrik Henriksson

"But this car is full of my two least favorite things: rust and electrical issues." / _\_(ツ)_/_ Dork @ GRM Forum
Citera
Oodsell
Särö, (Göteborg)
Här sen Mar 2008
Inlägg: 134


Trådstartare
De flesta bilarna på våra träffar är Lotus eller "derivat" av Lotus och det är små och lätta bilar. Därför vill vi inte blanda med alltför stora och tunga bilar. I mån av plats kan vi ta in andra sportbilar och då menar vi oftast tvåsitsiga bilar som t ex Miata, Ginetta och i undantagsfall någon Porsche eller liknande. Vi vill också undvika alltför stora fartskillnader, så oregistrerade bilar tar vi ställning till från fall till fall. Riktigt snabba TA-bilar med slicks måste vi säga nej till.

Men ni får gärna ställa frågan om era bilar kan få vara med. Maila då till banansvarig@lccs.nu

_________________
Olle Odsell
teammedlem i Flying Fellows ERCup,
ordf i Lotus Car Club of Sweden,
ledamot i SBF Racingutskott
Citera
Inför träffar
2018-05-01 Lotus Day Knutstorp
1705 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande