Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1253 besök totalt |
Men du har väl licens numera och kan köra SC:s träffar iaf?
På något sätt känns det som en börda lyfts från mina axlar ändå! Mitt uppe i husrenoveringen känns det som det skulle bli svårt att hinna få räsern färdig till augusti! Blir förhoppningsvis någon/några flygfältsträffar i sommar iaf. _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||||
Har tyvärr ingen licens ännu. Vad är en SC-träff mot tvådagars på knutan då man får frossa i 02or från hela norra europa. Förvisso är det helt sjuka köer till bana, men här är faktiskt inte banåkat det primära, utan bara en helt otroligt rolig bonus som höjer träffen till oanade höjder. Jag är deppig, Roger (läses med Anders Erikssons trollhättedialekt, från Macken) _________________ /Anders C |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag förstår problemet, men ändå så blir jag helt ställd. ![]() Jag som har laddat för Master Driver hela året. EDIT: I min sorg så kan jag inte stava rät. ![]() EDIT2: I min sorg så kan jag inte stava rätt. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
När man ställer in den träffen är det riktigt illa, men trots allt tror jag att man gör rätt när allt är så osäkert med försäkringar.
![]() Frågan är om BMWCS får betala banhyran ändå? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
||||||
Detta var ju tvärtrist
![]() Jag har kört på dessa träffar tidigare och brukar hälsa på annars. Det brukar vara kanontillställningar med mycket att titta på. Hoppas det löser sig tills nästa år i.a.f. _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||
Mitt minne sviker mig, men jag undrar om det stämmer Micke. BMW Sport Club bildades 1990 (under annat namn) och då tror jag inte att man var SBF-anslutna. Anslutning kom väl i samband med att BMW Cup startade? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Hör inte det hemma i tråden om Messerschmits? ![]() Det blir väl hårklyveri men som jag fått historien mig återberättad så var gamla M-sektionen tvungen att bli egen klubb för att kunna börja köra bana/tävla. Hursomhelst så är det inte det frågan gäller. BMWSC har varit anslutna i många år och nu blir alltfler det. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Liten detalj bara... ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Därför kastar jag mig in här ![]() På årsmötet i ängelholm i april har jag för mig att Anders Bjäregård sa att BMWSC varit SBF-anslutna hela tiden, ända sedan starten. _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||||
Har för mig att det hette Isetta och inte Messerschmidt? ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
_________________ Rikard Ahlin |
||||||
Vaket! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Härligt ![]() ![]() _________________ /Anders C |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sommaren räddad! _________________ Nüburgare und BMW-fahrer Pål Pålsson Körlinge ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1253 besök totalt |