Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
SÄLJES garage, hobbyverkstad
1417 besök totalt
swelus
malmö
Här sen Mar 2018
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
En uppvärmd verkstad, skyddat placerad i Sofielunds Industriområde, 200kvm. Mitt i lokalen finns ett kontor som byggts om till replokal/musikstudio. 3 st lyftar varav en för 4 ton. Hjulmaskiner, press, nybyggt svetsbord med utsug, vagnar, bord & en drös med handverktyg & maskiner.

Under de 2 åren som jag har drivit stället så har jag bytt all el, bytt entrédörr, renoverat toa & kontor, bytt avloppsrör, byggt svetsbord osv. Med andra ord så har lokalen förbättrats avsevärt. Hyresvärd är Eroom, som är positiv till hobbyverksamhet och vad vi har gjort. En tanke är att sälja allt och överlåta hyreskontraktet. En kille är intresserad av att stanna och lägga en del i en investering. De som hyr musikstudion vill stanna och kan tänka sig att skriva på ett kontrakt på ett år eller mer. Jag vill gärna ha 100.000 för allt. En annan tanke är att jag säljer av lite av grejorna och drar ner priset för en överlåtelse. Det finns också stora möjligheter att göra om lokalen till ateljéer, hobbysmedja, snickeri - ja det finns många möjligheter. Enda kravet är att det inte blir kommersiell bilverkstad.

PM för intresse!







_________________
Lucas Skalleberg
Citera
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
SÄLJES garage, hobbyverkstad
1417 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande