Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Andra projekttrådar
Modellbilar m,m
<<   1, 2, 3   >>
6 besök senaste veckan (15223 totalt)
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016
Inlägg: 532


Trådstartare
shadow skrev:
Inte rädd att färgdimman hamnar på de andra bilarna?

hlvp spruta hahahhaha (han är till ett annat diorama )

_________________
janne pettersson
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41418

Forumägare
Forumägare

Det måste ha blivit inlämnade protester och motprotester efter racet Undrar om det blev några bestraffningar utdelade


_________________
Magnus Thomé
Citera
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016
Inlägg: 532


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Det måste ha blivit inlämnade protester och motprotester efter racet Undrar om det blev några bestraffningar utdelade


ja lite osportsligt av mustangförarn å ge sej på den andra för en bromsmiss

_________________
janne pettersson
Citera
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016
Inlägg: 532


Trådstartare
4 bilar lackade ikväll, drömbilen 240z å en merca 300 gullwing i min tappning samt lite annat, vet inte om filmer funkar här, testar


_________________
janne pettersson
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41418

Forumägare
Forumägare

Det går inte att ladda upp videofiler hit men det går bra att se dom här på sidan om du lagt upp dem på youtube först och länkar dit thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016
Inlägg: 532


Trådstartare


_________________
janne pettersson
Citera
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016
Inlägg: 532


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Det går inte att ladda upp videofiler hit men det går bra att se dom här på sidan om du lagt upp dem på youtube först och länkar dit thumbs up

tack, jag upptäckte det

_________________
janne pettersson
Citera
Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006
Inlägg: 1305



Jättefina byggen! Kul med en "soul mate"; bygga modeller, spela Xbox och hänga på rejsa

Blev väldigt sugen på att återuppta byggandet igen efter att ha rensat förrådet i påsk (så att jag faktiskt kommer åt mina byggsatser) . Dina byggen inspirerade mig, kul med "levande" diorama allt eftersom byggena växer fram.

_________________
Linus Pettersson

Svenska Wankelregistret
Citera
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016
Inlägg: 532


Trådstartare
Klurax skrev:
Jättefina byggen! Kul med en "soul mate"; bygga modeller, spela Xbox och hänga på rejsa

Blev väldigt sugen på att återuppta byggandet igen efter att ha rensat förrådet i påsk (så att jag faktiskt kommer åt mina byggsatser) . Dina byggen inspirerade mig, kul med "levande" diorama allt eftersom byggena växer fram.
haha ja, jag har mycket olika hobbys som är ganska jämt fördelade,när frun e hemma så är det modeller el acing å när hon jobbar kväll el helg är det verkstad, nu hägrar gt sport lite extra då e30 m3 kommit och de flesta av engelsmännen jag rejsar mot kör det men vill inte ta för mycket tid från de riktiga bilarna än klart du ska börja bygga ien å har du "skrot" el obyggda satser du inte känner för så hör av dej

_________________
janne pettersson
Citera
Kroegarn
Linköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 506



jägerjanne skrev:
4 bilar lackade ikväll, drömbilen 240z å en merca 300 gullwing i min tappning samt lite annat, vet inte om filmer funkar här, testar

[img]https://rejsa.nu/im/user/26432


Tänkte nästan fråga tidigare när jag såg 240z kartongen i bokhyllan , men där kom den.... men kanske inte är från samma kartong då jag antar att BRE-karossen har inbyggda kåpor över lyktorna??

_________________
/Michael Gustafsson
Datsun 240Z -72 busbil
BMW I4 M50 -23, bruksbil
Aprilia RSV 1000R Touno -06
Aprilia V4 1000 Touno -18
Citera
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016
Inlägg: 532


Trådstartare
Kroegarn skrev:
jägerjanne skrev:
4 bilar lackade ikväll, drömbilen 240z å en merca 300 gullwing i min tappning samt lite annat, vet inte om filmer funkar här, testar

[img]https://rejsa.nu/im/user/26432


Tänkte nästan fråga tidigare när jag såg 240z kartongen i bokhyllan , men där kom den.... men kanske inte är från samma kartong då jag antar att BRE-karossen har inbyggda kåpor över lyktorna??

de finns med i satsen, gillar gatvarianten mer lågt å brea hjul men inga mattsvarta popnitade skärmkanter som stör, skulle sälja alla bilar jag har för en 240-260z

_________________
janne pettersson
Citera
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016
Inlägg: 532


Trådstartare
aston db4, bland de snyggaste jag vet, här i "sacrilege tuning shops" tappning, datsun,, denna å merca måsvingen ska ingå i det dioramat






_________________
janne pettersson
Citera
caperseven
trollhättan
Här sen Dec 2003
Inlägg: 161



vad duktig du är ,,fortsätt så-

Jörgen

_________________
Jörgen Bock
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41418

Forumägare
Forumägare

"sacrilege tuning shops"

thumbs up



"Helgerån Styling AB"

_________________
Magnus Thomé
Citera
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016
Inlägg: 532


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
"sacrilege tuning shops"

thumbs up



"Helgerån Styling AB"

jag tyckte det va passande namn då "de" moddat såna sällsynta bilar

_________________
janne pettersson
Citera
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016
Inlägg: 532


Trådstartare
"sacrilege tuning shop" bygger turbo 240Z








_________________
janne pettersson
Citera
Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006
Inlägg: 1305



Hur går det, byggs det något ute i stugorna?

Jag vart ju inspirerad när jag läste här för ca 1 år sedan och skred till verket. En Opel Manta 400 i skala 1/24 som sågades sönder och fick skärmbreddare a la grp. 5. Ett fantasibygge, men ska se ut som något som skulle kunna ha rullat på banorna i mitten av 80-talet. Jürg Bächis Special Saloon-Manta och Zakspeed-Caprin står för merparten av inspirationen.







Helt OK substitut-aktivitet när man bor för långt ifrån garaget dom riktiga bilarna.

_________________
Linus Pettersson

Svenska Wankelregistret
Citera
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016
Inlägg: 532


Trådstartare
fränt, jag har inga avstånd men använder modellrummet frekvent, har en sjuk mustang på g just nu, bilder kommer, å keep it up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up

_________________
janne pettersson
Citera
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016
Inlägg: 532


Trådstartare
bygger en galen mustang för det galna silver state högfartsracet i staterna, mycket scratchbyggt med stor blandning på delar, indy car cosworth v8 med frontmonterad kompressor å lite annat galet, långt från klar










_________________
janne pettersson
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41418

Forumägare
Forumägare

Hahahaha! Vad är de oense om?


Cool rörram thumbs up thumbs up thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41418

Forumägare
Forumägare

Klurax skrev:
...En Opel Manta 400 i skala 1/24 som sågades sönder och fick skärmbreddare a la grp. 5. Ett fantasibygge, men ska se ut som något som skulle kunna ha rullat på banorna i mitten av 80-talet. Jürg Bächis Special Saloon-Manta och Zakspeed-Caprin står för merparten av inspirationen.


Nyfiken på hur det går, fet breddning och avgaset rätt ut på sidan är ju thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Andra projekttrådar
Modellbilar m,m
<<   1, 2, 3   >>
6 besök senaste veckan (15223 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande