Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1443 besök totalt |
2018-04-02 Premiär öppna banträffar Sviestad Annandag Påsk
Någon här som ska dit imorrn? http://idrottonline.se/LinkopingsMS- ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Det är väll inga problem,så länge det är dubbfritt ![]() ![]() Mvh Peter _________________ Peter Infang |
||||
Re:
Om du funderar över om banan är snöfri så lär den vara det. Kompisen körde licenskurs på mantorp i torsdags ![]() I Linköping finns det ingen snö kvar på normalt trafikerade vägar. _________________ Emil W |
||||
Jag tänkte åka dit och titta i alla fall, bilen är inte helt i slag att ta sig ut på banan ännu.
_________________ MVH/ Fredrik Henriksson "But this car is full of my two least favorite things: rust and electrical issues." / _\_(ツ)_/_ Dork @ GRM Forum |
||||
Re:
Kan ju säja att någon mil utanför kalmar har jag en cm snö nu ![]() Mvh Peter _________________ Peter Infang |
||||
Re:
Jag tänkte plocka med mig kamera och fota lite när jag inte kör. Så jag kan kasta in någon bild här, om det blir några vettiga.. ![]() _________________ Emil W |
||||
Re:
Kameran var med, men det blev dåligt med bilder.. Dock var Robban där, så jag överlät fotograferingen till någon som har koll på det där med fotografering ![]() Förhoppningsvis dyker det upp lite bilder från honom inom några dagar! ![]() _________________ Emil W |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1443 besök totalt |