Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2018-06-29 Möjlighet till coachning på Mantorp nu på fredag
530 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare

Jag är ingen superfantom på bankörning men eftersom jag har hållt på ett tag och desto viktigare kan hålla låda både när jag kör och när jag åker med så brukar jag kunna ge en hel del tips till dig som är nybörjare eller till dig som hållt på ett litet tag med banträffar eller långlopp.

Nu på fredag och lördag gästar serien TimeattackNU Mantorp och på fredagen så är det öppen trackday där man kör hela dagen. Det är uppdelat i fyra olika grupper utifrån fart runt banan. Jag kommer köra själv i en av grupperna men kommer ha tid att åka med och coacha de som är intresserade. TimeattackNU har alltid coacher på sina träffar så det är liksom inget unikt med att jag är där men jag tänkte det kunde vara kul att slänga upp en blänkare här på Rejsa om möjligheten att bli coachad och chansen att troligtvis putsa lite på sina varvtider thumbs up

Om du redan bokat fredagen och är intresserad att kanske få lite tips så funkar det ju finfint och annars så finns det några enstaka lediga platser på fredagen kvar att boka än så länge.

Införträffentråden med all info: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=112549

Sodertalje
Här sen Apr 2014

530 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande