Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2018-07-31 Knutstorp LM Society Fully Open Pit lane
1636 besök totalt
Frallan2
Hörby
Här sen Sep 2006
Inlägg: 876


Trådstartare
Tack Tack Tack!!!!
Detta gänget igår var det mest disciplinerade vi någonsin har haft!
Alla gick in med inställning och attityd att vi löser det. Ingen klagade på att någon körde för fort eller någon som körde sakta och hindrade de snabbare.
Vilken känsla det var.

Lars Wåhlin var vår hovfotograf denna gången och det är vi djupt tacksamma för.
Jag kommer lägga upp lite bilder men ser gärna fram emot er feedback på eventet, bilder och vad vi kan göra bättre till nästa år.
Jag har redan en seriös lista som växer på allt från små detaljer i ankomstanmälan till ännu mer säkerhetsförbättringar.

Håkan, Bosse och Tore hade det tråkigt....de gick nog upp i vikt. De bara satt bakom Ambulansen samt bärgaren och åt och drack. Dvs. när tråkigt när det är som bäst!

Vi börjar med en länk till Lars Wåhlins fb sida. (det kommer mer bilder direkt i tråden här också)
Reglerna är i vanlig ordnings om följer:
- Använd Lars bilder som ni vill. MEN, redigera inte bort hans namn eller logga.
- Vill ni ha bättre upplösning och utan loggan, kontakta Lars så löser ni det.
- lpt.wahlin@telia.com

https://www.facebook.com/lars.wahlin.9/media_set?set=a.214920914845481 . . . .

_________________
Fredrik Reichel
Citera
Frallan2
Hörby
Här sen Sep 2006
Inlägg: 876


Trådstartare
By the way....den där BMW 318 "billiga versionen utan inredning" och Pride färgade fälgar (i början innan han de bytte till snygga blå fälgar) kvalade in #1 idag på 2 dagars BMW träffen och vann sina bägge race med Danne bakom ratten. I morgon kör Carl. Det går säkert lika bra!

_________________
Fredrik Reichel
Citera
Frallan2
Hörby
Här sen Sep 2006
Inlägg: 876


Trådstartare
Klicka för större bilder!

_________________
Fredrik Reichel
Citera
sudsune

Här sen Dec 2014
Inlägg: 28



Tack Fredrik med kompisar för en trevlig dag Sune med den lille gröne suden

_________________
sune svensson
Citera
Frallan2
Hörby
Här sen Sep 2006
Inlägg: 876


Trådstartare
Tack själv SudSune och Niklas! Härlig medverkan som alla ni andra och ett härligt leende när ni åkte hem.

_________________
Fredrik Reichel
Citera
Anders Karlsson
Jönköping
Här sen Apr 2003
Inlägg: 3545



Jag får också tacka för en toppendag!

Första gången på Knutan för mig, hoppas jag inte var i vägen för mycket för snabbare bilar och förare.
Blev något överraskad av stupet ner mot Litokurvan, men efter några varv så hade man vant sig

_________________
Anders Karlsson
Opel Commodore GS/E -77
Citera
Frallan2
Hörby
Här sen Sep 2006
Inlägg: 876


Trådstartare
Anders! Det är ju just det!
Ni som kör lite saktare och ni som kör fort, ni har den inställningen, ni vet att det är blandat ute i spåren, ni kommer med den medvetenheten och ni anpassar er därefter.
En mental inställning.
Jag är säker på att många har fått minska lite på sitt idealspår och hastighet under dagen då det varit en Peugot, Triumph eller kanske Opel på idealplatsen, MEN ni fladdrade inte från sida till sida, ni blinkade ofta för att markera att ni visste om en inkommande snabbare bil.
Ingen var sur.
Till och med påsläppet gick bra!
För första gången var det klockrent (Tack Ulf och MSCC för tydlighet om vad vi skulle följa).
Det har alltid varit någon som driver ut vänster eller har något annat för sig. Inte i tisdags.

_________________
Fredrik Reichel
Citera
Frallan2
Hörby
Här sen Sep 2006
Inlägg: 876


Trådstartare
Frågade Lars om han hade några bilder med människor. Tycker själv att den stämning och minne som ges av "samkvämet" runt grillningen, var extra bra i år. Tack Lars för bilderna!





_________________
Fredrik Reichel
Citera
Eftersnack
2018-07-31 Knutstorp LM Society Fully Open Pit lane
1636 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande