Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2004-07-11 Gelleråsen - BMW Sport Club och BMW Cup
<<   1, 2, 3, 4
2 besök senaste veckan (12942 totalt)
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8289



Bistec skrev:
Hur kommer det sig egentligen att du som är så baninspirerad har en touring

Touring gör inte bort sig på bana. Det går alldeles utmärkt att dra runt med en sådan. Den är ju dessutom vridstyvare än en sedan.

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444



BTG skrev:
Bistec skrev:
Hur kommer det sig egentligen att du som är så baninspirerad har en touring

Touring gör inte bort sig på bana. Det går alldeles utmärkt att dra runt med en sådan. Den är ju dessutom vridstyvare än en sedan.



Aha, kanske skulle satsa på en familjeracer nästa gång då, kan ju vara lägligt, vem vet, kanske måste man någon gång i framtiden kunna ha med en vagn i bagaget......

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
Daniel Gudmundsson
Jonstorp
Här sen Jul 2003
Inlägg: 756



Jag har lite film från träffen, problemet är bara att jag inte har någonstans att lägga ut den... Någon som kan/vill hjälpa till?

Daniel

_________________
Daniel Gudmundsson

Kör BMW
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8289



Bistec skrev:
Aha, kanske skulle satsa på en familjeracer nästa gång då, kan ju vara lägligt, vem vet, kanske måste man någon gång i framtiden kunna ha med en vagn i bagaget......

Min förra bil var visserligen ingen touring men barnvagn i bak och barnstol inuti gick alldeles utmärkt till träffarna. Väl där lyfte man ur kotten och vagnen och ut och köra. För den dramatiska effektens skull lät jag barnstolen sitta kvar.

- Daniel, i höst kan jag "hosta" men inte förr.

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Petter

Här sen Mar 2003
Inlägg: 881



Själv tycker jag kombi fungerar utmärkt på bana, åtminstånde för den hobbykörning vi håller på med. Jag kör dessutom med automat vilket inte är banoptimalt men hänger på ganska bra ändå.
Jag tror justeringar av bilen men framför allt förarkunskaperna har större betydelse än om det är sedan eller kombi.

Träffen var bra i sig och det tackar jag för, men den slutade lite snöpligt med att min motor gav upp. Men det skulle nog även kunna ha inträffat på en sedan

_________________
/Petter Ledin
Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444



Petter skrev:
Själv tycker jag kombi fungerar utmärkt på bana, åtminstånde för den hobbykörning vi håller på med. Jag kör dessutom med automat vilket inte är banoptimalt men hänger på ganska bra ändå.
Jag tror justeringar av bilen men framför allt förarkunskaperna har större betydelse än om det är sedan eller kombi.

Träffen var bra i sig och det tackar jag för, men den slutade lite snöpligt med att min motor gav upp. Men det skulle nog även kunna ha inträffat på en sedan



Antar att det var du som hade den silverfärgade 330 ( ? ) combin ? Du låg på rätt friskt såg det ut som

Vad var det som hände med motorn

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
Henrik A
Stockholm
Här sen Jul 2003
Inlägg: 216



Ahh, det lät som en mycket trevlig banträff på Gelleråsen trots regnet. Jag hade tänkt komma men vi valde att ge oss ut och segla en dag tidigare än planerat.
Segling i Ålands och Stockholms skärgård går trots allt före bankörning.

_________________
Henrik Andersson
Citera
Eftersnack
2004-07-11 Gelleråsen - BMW Sport Club och BMW Cup
<<   1, 2, 3, 4
2 besök senaste veckan (12942 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande