Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Kan nån testa dessa GPL banor för att se att allt funkar?
1035 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41535

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Jag håller på att göra iordning så att alla Mark Beckmans banor kan laddas ner från en sida. För tillfället så har jag lagt upp alltihop på min server för test.

Det vore kanon om ni orkar testa de här??? Han har bland annat gjort Rudskogen och en blöt och hal Nürburgring men även lite tokiga banor som tex en stor rund skål man kan köra runt i!!! Ju fler banor ni testar desto bättre!

Här är den "hemliga" testsidan:

http://magnust.d2g.com/mb

_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41535

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Glacier ser kanske inte så rolig ut på bilden men är en KANON-bana att köra! och Greenland är en extremt mycket längre version av samma bana! En högfarts-Nürburgring faktiskt....

_________________
Magnus Thomé
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 17354



Jag provade de åtta första banorna och tyckte väl sisådär om dem. Att jag bara provade åtta berodde på att jag bara såg dem först. Tredje raden var ju avslutad mitt i så då finns det väl ingen fjärde rad.

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
Hazze
NuEVO El Stockholmo
Här sen Nov 2002
Inlägg: 364



Jag har testat några av banorna, speciellt Wet Spa och Wet Nürburgring och tycker fr.f.a. de är asroliga !!! Det blir ett himla parerandes på gas resp. broms...

Det jag egentligen saknar om man skall sakna ovaler är Daytona Raceway eller Talladega Raceway !!! De vore nått att sätta ratta Lotusen i !?!?!

_________________
//Hazze owenius

S.C.S
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41535

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
ojojoj, jag hör att du missat ett besök på min GPL site: http://magnust.d2g.com (klart Talladega är kanon! För inte tala om hysteriska Bristol!!)

_________________
Magnus Thomé
Citera
Racingsimulatorer
Kan nån testa dessa GPL banor för att se att allt funkar?
1035 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande