Nyheter | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
7 besök senaste veckan (26346 totalt) |
Ett år senare...
![]() 4 av 9 skärmar har färdiga gjutformar och en första lite lätt panikslagen gjutning är klar för att möta deadline. Den 19e december lämnades bilen över till killarna på Wiborg Engineering för att få nya länkarmar och spindlar. men det får komma i ett senare inlägg. pluggarna: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lite formar: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() några bilder från gjutningen... det gick inte som planerat men, det gick. blev väl ca 12-16h per dag utöver mitt vanliga jobb sista två veckorna. sååå jag kan ju inte säga att jag är nöjd med resultatet, eller jo. formarna blev bra och utseendet på skärmarna, men när det kommer med gjutningen kan det bli betydligt bättre. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Max af Klintberg |
Vilket arbete du lagt ner! Bilen ser riktigt fet ut! Så ville jag att min gamle z3m skulle se ut, men nådde inte riktigt hela vägen
![]() //AL _________________ A1exander Wi1borg Corner Weight-vågar uthyres - PMa för mer info M3e46 SMGII Turbo M3e92 997 Carrera 750 F01 XC70II D4 V70N |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
7 besök senaste veckan (26346 totalt) |