Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Hur håller ni koll på era racingkompisar?
586 besök totalt
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3116


Trådstartare
Jag är nuförtiden lite av en "föredetting" i racingsammanhang. Men när jag tävlade (PCSR och SPVM) så fick man en hel del racingkompisar, även om jag nu inte har möjligheten att följa dem på plats så är man nyfiken på hur det går för dem. Det har slutat med att jag följer livetidtagning via Amigoo.se och liknande när tävlingarna går. Dessutom har jag en tendens att kika efter bilder på sociala media .

Förvisso postas det lite här på rejsa och på Fejjan men det är ju bara ett fragment av vad som hänt. Man får i övrigt ingen bild om vad som händer på plats.

Är det bara jag som är så udda och håller på på detta viset?

_________________
Edvin Persson
#lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Vi seniorer kan ju vara aktiva genom att vifta med flaggor eller sparka på däck och nicka eller skaka på huvudet osv...

SÅÅÅÅÅ lastgammal är du ju inte


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3116


Trådstartare
Johan Sjöström skrev:
Vi seniorer kan ju vara aktiva genom att vifta med flaggor eller sparka på däck och nicka eller skaka på huvudet osv...

SÅÅÅÅÅ lastgammal är du ju inte



Njae, den biten är jag ju inte för gammal för . Det är snarare att för mig som skåning ta mig till Rudskogen, Gelleråsen eller Hockenheim som exempel. Det är en helt annan apparat idag med nuvarande familjesituation. Hade jag kunnat göra det hade jag å andra sidan nog varit med och tävlat själv.

_________________
Edvin Persson
#lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se
Citera
Allmänt banåkaforum
Hur håller ni koll på era racingkompisar?
586 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande