Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Elitracing (åskådarracing)
F1 Hockeheim
<<   1, 2, 3, 4, 5
2 besök senaste veckan (19271 totalt)
Kristian Larsson
Linköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 5290

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Tobias Lindell skrev:

Det räcker nog gott om du kikar själv. Jublade folk innan Kimi slagit i däcken, eller inte?

De första armarna är i luften innan Kimi är i däcken.

_________________
/Kristian Elisson
Citera
Tobias Lindell
Linköping
Här sen Okt 2003
Inlägg: 649



Kristian Larsson skrev:
Tobias Lindell skrev:

Det räcker nog gott om du kikar själv. Jublade folk innan Kimi slagit i däcken, eller inte?

De första armarna är i luften innan Kimi är i däcken.

Pinsamt!
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 17354



AndersY skrev:
Tobias Lindell skrev:

Alldeles oavsett klackens jubel måste jag säga att jag var ganska nöjd med kraschen när jag fick se Räikönnens något osportsliga beteende efteråt.

Jo, från Ferrari/MS-fansen förvånar inget...
Men det är klart att det är betydligt sportsligare att vara glad åt någon stora krasch än att någon som just tappat en topplacering och varit med om en stor krasch inte är jublande glad. Förklaringarna blir bara bättre och bättre.
För mig var det mer en svordom över en fight jag missade på banan. Att Kimi inte var på sitt bästa humör hör till. Det är väl bara vi svenskar som är uppfostrade att säga "Bra gjort" även när folk misslyckas. Jag skulle vilja höra vad Kimi hade för synpunkter om vingteknikerns arbete.
om jag kör av banan så vill jag nog inte att någon försöker ta tag i mig det första som händer. I ett sånt läge är den personliga sfären mer värd än annars.

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
Dan Hovang
Vressel
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1908



om man får komma med lite skvaller så är tydligen Kimi inte speciellt populär i Finland (till skillnad från tex. Hakkinen). Mina Finska kollegor var kvicka med att påpeka det när vi pratade F1 vid lunchbordet.

Men det kan dom kanske kosta på sej så bortskämda som dom är med motorsportstjärnor ..
Citera
perlundmark
München
Här sen Maj 2004
Inlägg: 67



AndersY skrev:
Tobias Lindell skrev:

Alldeles oavsett klackens jubel måste jag säga att jag var ganska nöjd med kraschen när jag fick se Räikönnens något osportsliga beteende efteråt.

Jo, från Ferrari/MS-fansen förvånar inget...
Men det är klart att det är betydligt sportsligare att vara glad åt någon stora krasch än att någon som just tappat en topplacering och varit med om en stor krasch inte är jublande glad. Förklaringarna blir bara bättre och bättre.


Men jag tyckte det var en herre med en gul-blå Renault-flagga som jublade mest.

_________________
Per Lundmark
Citera
AndersY
Täby
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3674



Dan Hovang skrev:
om man får komma med lite skvaller så är tydligen Kimi inte speciellt populär i Finland (till skillnad från tex. Hakkinen). Mina Finska kollegor var kvicka med att påpeka det när vi pratade F1 vid lunchbordet.

Men det kan dom kanske kosta på sej så bortskämda som dom är med motorsportstjärnor ..

Annars tycker jag att många finska F1-fans kan vara lite väl jobbigt partiotiska när det gäller Kimi. Men en kompis hade t.o.m. stött på finska Ferrari-fans i Maranello , så tydligen finns det alla möjliga sorter även där.

_________________
/Anders Ytterström
#24, #64, #88
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41540

Forumägare
Forumägare

Nej. Den här diskussionen har alltför många inlägg med åsikter om anti-(Ferrari/MS)-fans och pro-(Ferrari/MS)-fans osv. Den diskussionen får ni ta på något annat forum i fortsättningen!

_________________
Magnus Thomé
Citera
Olof Rx
Malung
Här sen Mar 2004
Inlägg: 16



Tobias Lindell skrev:
olof Åsberg skrev:
..och så måste jag beklaga mig över att toyota köper lillebror Shumacher, F1's
mest överskattade förare.

Williams har ju gått ut och sagt att de saknar Schumacher nu, så helt jätteöverskattad är han nog inte.
om det nu är så att de saknar honom skulle det väl lika gärna kunna tyda på att han
är överskattad?

Men det är min högst personliga/partiska åsikt. Har tyckt illa om Ralf ända sedan han försökte
svänga igenom Kimi vid starten på Spaniens GP (tror jag att det var) förra säsongen.
Han kan köra snabbt ibland, men är oftare inblandad i incidenter än många andra. Tycker
det verkar som om han gör dumma saker ofta.
Citera
Olof Rx
Malung
Här sen Mar 2004
Inlägg: 16



I övrigt verkar det som om vi kanske kan få lite fight om 1:a-platserna nu i
slutet på säsongen. Button hade ju grym fart och med lite silvertejp på vingen
ska väl Kimi också kunna utmana Schumacher.

Blev riktigt besviken för Kimis skull och för att man blev snuvad på toppstriden.
Tror nog att även MS hade sett fram emot att tampas lite med Iceman. Kan inte
vara så kul att bara ligga och bevaka en bekväm ledning i 50+ varv. Eller?

Citera
AndersY
Täby
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3674



Relativt testförarna saknar nog Williams Ralf, för någon jättesucce har de inte direkt gjort.

_________________
/Anders Ytterström
#24, #64, #88
Citera
Elitracing (åskådarracing)
F1 Hockeheim
<<   1, 2, 3, 4, 5
2 besök senaste veckan (19271 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande