Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2019-06-05 Onsdagskörning GTR motorpark
1 besök senaste veckan (982 totalt)
AffeAlien
Uppsala
Här sen Okt 2005
Inlägg: 241


Trådstartare
För att försöka få lite nya motivation till min egna bil så passade jag på att åka på onsdag träffen de har på Gröndal eller GTR-motorpark i dag när det ändå var sådant strålande väder.

Är dåligt med bildtrådar nu för tiden, gissar facebook har tagit över där. Så tänkte jag spammar några usla bilder så kanske någon ser nått de gillar eller känner igen eller rent av sig själva

Lukten av varma bromsar och däck gjorde ju helt klart att suget att själv köra ökade!

































_________________
Alf Sjöström

Toyota MR2 GTS -95
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41498

Forumägare
Forumägare

Skitkul blandning av bilar! Och ball design på Hondan thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3057



Var förbi för å kika med grabben, riktigt härlig kväll med en kul blandning bilar, blev riktigt sugen på köra en sväng. Synd att jag ogillar hårnålar bara men med det rimliga avståndet hemifrån får man inte allt

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
AffeAlien
Uppsala
Här sen Okt 2005
Inlägg: 241


Trådstartare
Har kört själv på banan och måste ändå säga att den är ganska nybörjarvänlig i alla fall eftersom farterna inte blir så våldsamt höga. Men även för mig är ju detta en banan man med enkelhet kan åka till bara över dagen för att få gasa lite så trotts att den fortfarande är i miniformat så får man gasa av sig i alla fall.

Kul att de har onsdagar som fri kördag och lite mini utställning på parkeringen. Sedan variationen på bilar var stor och det är alltid kul. Kommer själv försöka ta mig dit och köra någon gång i sommar när det passar.

_________________
Alf Sjöström

Toyota MR2 GTS -95
Citera
Eftersnack
2019-06-05 Onsdagskörning GTR motorpark
1 besök senaste veckan (982 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande