Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
The Course resa!
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (9251 totalt)
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8289


Trådstartare
Marcus S. skrev:
Bra kört thumbs up


Detsamma!

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
JRN
Falsterbo
Här sen Sep 2012
Inlägg: 9



Hej Mikael,

Grattis till ett grymt resultat! 169p är inte illa som förstagångsdeltagare. Uppenbart att du kört några varv innan :-)

Tack för ett att du delar med dig av upplevelsen. Jag har själv gått kursen flera gånger och under de senaste två kurserna varit engagerad som coach, dvs en av dom som ibland sitter i bilen, röker och kollar mobilen :-)

Jag förstår mycket av din kritik och även det du skriver som är positivt. Jag träffar Fritz Borer (VD Scudrian) och Patrick Simons (Cheif instructor) i nästa vecka och jag kommer föra din viktiga feedback vidare. Vi gjorde även en undersökning i de fyra grupperna som Ringrunners höll i och mycket av feedbacken är samma som din

Jag håller med dig om instruktörerna som är grymma, att det det är massvis med körtid med bra kvalité, +10 timmar fri körning +15 timmars sektionsträning. Dessutom grymt kul att få hänga med många duktiga förare. De får helt enkelt se till att fixa det övriga.

Jag vet att Fritz och hans team kommer slipa vidare på kursen. Kul om vi ses igen, då får vi se till att du har bättre coacher :-)

BTW, kul med analoga bilar i ett hav av modena Porschar och BMW. Här en bild på min 964 (i 993 förklädnad)

/ Jonas


_________________
Jonas Nilsson
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8289


Trådstartare
Tjena Jonas,

Tack!
Jorå, lite "fuskträning" har det blivit genom åren. Men efter att ha hört så mycket om Scuderian var man till slut tvungen att testa.

Inte min avsikt att dra alla över en kam, förhoppningsvis månade de flesta coacher om sina adepter istället för att röka och facebooka.

Vid flera tillfällen noterade jag att din bil bil också var en av få analoga katter bland de digitala hermelinerna.

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Nürburgring
The Course resa!
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (9251 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande