Svara på inlägget  Forumlista  ->  Racingsimulatorer
Banor och bilar till Race07
25 besök senaste veckan (304 totalt) << Föreg. ämne | Nästa ämne >>

Magnus (swe)
Falkenberg

Här sen Nov 2005

Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  20 Nov 2019 19:00     Banor och bilar till Race07 Citera

Tjena på er.
Skulle damma av min ratt och pedalställ här om dan.
Tänkte även jag skulle installera lite banor och andra bilar, men till min upptäckt så finns inte nogripracing.com längre. finns det andra sidor liknande denna att ladda banor/bilar till race07
Racingsimulatorer
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
TexasRx7
Borås

Här sen Jan 2014

Tipsa Facebook   Inlägg  21 Nov 2019 08:43     Citera

Tjena!

Jag skulle rekomendera att uppgradera till Raceroom istället, Det är en uppföljare på Race07 och grundspelet är gratis. Det finns Svenska banor och stort urval av bilar.

http://game.raceroom.com/

Mvh//Jesper

- Kinnekulle 1:01.66
- Mantorp 1:30.729
- Gelleråsen 1:14.827
- Knutstorp 1:07,368
Racingsimulatorer
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Axly
Gbg

Här sen Dec 2011

Tipsa Facebook   Inlägg  21 Nov 2019 09:15     Citera

Instämmer med ovan, race07 är rätt gammalt i många avseenden och med det följer att resurser börjar försvinna.
Är det specifikt svenska banor du söker så är raceroom enda riktiga alternativet, och även om spelet i grund är gratis så får du nog räkna med några hundralappar om du vill köpa alla bilar och banor du vill ha.

Är det körning i allmänhet du är ute efter finns det fler simulatorer som lyfter känsla och simulering ännu högre än Raceroom gör (personliga favoriten är rFactor2, men där finns lite andra små issues, det är lite oslipat men bäst i feedback och fysik enligt mig). Dock, klivet från race07 till Raceroom är rätt rejält, utvecklingen har verkligen inte stått still.

Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Svara på inlägget  Forumlista  ->  Racingsimulatorer
Banor och bilar till Race07
25 besök senaste veckan (304 totalt) << Föreg. ämne | Nästa ämne >>