Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Färre animerade annonser
1347 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
För det första vill jag tacka alla företag som stöttar Rejsa genom att annonsera! Och du som hänger här i Rejsas soffa, skänk en positiv tanke till dom alla, de hjälper till att hålla Rejsa rullandes thumbs up Och glöm inte att kika in hos dom om du är ute efter något som de har att erbjuda!

Sen en justering för i år, jag kommer att försöka få ner antalet animerade banners och erbjuder därför annonsörerna en större banner istället där de kan ha flera olika statiska varianter som visas, dvs färre rörliga bilder totalt sett. Tanken är att sidan ska bli lite lugnare och mindre plottrig thumbs up Vi får se hur det landar

_________________
Magnus Thomé
Citera
Mange K
stockholm/järfälla
Här sen Apr 2005
Inlägg: 3182



att surfa in på rejsa e en perfekt morgonstart, sidan e lugnt å mysig,inte som amerikanska forum där man blir attackerad å stenad av miljoner pop-ups å rörliga bilder, man tänker: herregud! vad har jag gjort när man råkat klickat in sej på en sån

_________________
M @ g n u s k @ l i n

Golf sportscombi
vw passat gtr 280
RS4 4.2 raggarbil
Citera
ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4681



Jag kan inte dra mig till minnes att jag någonsin irriterat mig på annonserna här på Rejsa vilket du Magnus ska ha en eloge för. thumbs up

_________________
driver - Thomas Thuresson
Porsche 964 C2 -90
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
ThomasT skrev:
Jag kan inte dra mig till minnes att jag någonsin irriterat mig på annonserna här på Rejsa vilket du Magnus ska ha en eloge för. thumbs up


Får propåer regelbundet från spelsajter, "redaktionell" annonsering och annat mög, men nej tack

_________________
Magnus Thomé
Citera
snailspeed
Borås
Här sen Jun 2003
Inlägg: 231



Håller med de som uttalat sig före mig.

Sidan är mycket trevlig med lagom med bra och relevanta annonser. Kan du behålla nuvarande nivå på den kommersiella propagandan så förblir jag en mycket nöjd besökare och i framtiden kanske även skriver fler inlägg.

Måste även nämna att jag skarpt gillar appen för att lägga upp bilder.

_________________
Oscar Kärrqvist
Citera
Foruminfo/frågor
Färre animerade annonser
1347 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande