Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
372 besök totalt |
KÖPES: tätringar bbs 18" 24 håls
Provar om någon har beg ligger, 4st. Innan jag ringer Brorssons och köper nya.. ![]() _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||
Re: KÖPES: tätringar bbs 18" 24 håls
Jag tror jag har kvar 4st begagnade aluringar med den äldre varianten på tätningar. Sitter en tätning på varje sida om aludelen. Kan detta vara intressant? Mvh Mikael _________________ Mikael Nordin -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Men det måste sitta en tätring, den funkar ju som shims. Delarna passar inte riktigt annars
||
_________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
Anders; båda, vet att det finns nytt, men tänkte iaf kolla om någon har. Får man tag i aluringen är ju inte gummitätningen särskilt dyr
||
Godmorgon Björn!
Ok. Aluringen behöver man definitivt. Gummiringen bygger c:a en mm och man klarar sig bättre utan den. Jag limmar alltid så slipper man framtida problem med läckage. _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
372 besök totalt |