Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1068 besök totalt |
KÖPES: BMW E46 M3 GTR kaross kit
Hej Söker ett BMW E46 GTR kit om det är nån som har ett ligger. All plast till GTR av intresse. Även Dörrar, huv, tak och bagagelucka Bilder för exempel. ![]() ![]() ![]() ![]() Mvh Peter _________________ Peter Henblad Awimex Elcentral BMW E46 -99 Coupe GTR BMW E31 -92 850I ![]() |
||||||||||
Re: KÖPES: BMW E46 M3 GTR kaross kit
Ingen som har några extra GTR delar som ligger? _________________ Peter Henblad Awimex Elcentral BMW E46 -99 Coupe GTR BMW E31 -92 850I ![]() |
||||||||||
Blev det inget kit från Justas?? ![]() _________________ Damir Sejdic BMW M3 E36 3.2 Köhler racing Megane RS Kirfel Adenau BMW M3 E46 S65 BMW M3 E92 GT4 BMW M3 E90 GTR BMW M3 E46 Raeder Motorsport 3x Evo EVO's |
||||||||||
Jag har hela kittet från Flossman liggandes med dörrar, tak, golv osv, inte till salu tyvärr.
Men grym passform på allt. Så det kan jag absolut rekomendera om du ska köpa nya saker ![]() ![]() |
||||||||||
Re:
Det är bara att vänta ut Plato, det blir nog till salu snart... ![]() //AL _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||||||||||
Re:
Det är bara att vänta ut Plato, det blir nog till salu snart... ![]() //AL _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||||||||||
Re:
Hej Inte riktigt min division, allt detta nytt går på ca: 100" Med tanke på priset så borde det passa perfekt. 😊 Jag har Flossmann vinge som på din bild och splitter så jag vet att det är justa grejer. Tack för tipset, men jag söker nåt som är lite billigare. 😊 Jag vill tävla med bilen. Mvh Peter _________________ Peter Henblad Awimex Elcentral BMW E46 -99 Coupe GTR BMW E31 -92 850I ![]() |
||||||||||
Har du kollat här https://www.pesch.cz/en/category/bmw
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||||
Re:
Den leverantören har jag inte sett, tyvär så verkar det inte vara ett GTR kit. Jag har även kollat här, Verkar vara ett riktigt GTR kit, skapliga priser jämfört med Flossmann ![]() https://www.geoffsteel.co.uk/shop/e4 Liknande ditt förslag, men dem saknar kjolarna och inte riktigt rätt stuk. Men priset är bra. https://mikinka-projekt.com/BODY-KIT _________________ Peter Henblad Awimex Elcentral BMW E46 -99 Coupe GTR BMW E31 -92 850I ![]() |
||||||||||
Hej Damir Jag skulle ha fått leverans 1/6, men jag har fortfarande inte sett några delar. ![]() Bilen skulle ha varit lackad på semestern, så att man kan börja skruva ihop allt. Jag letar därför alternativ för att komma framåt i bygget. Planen är ju att köra med bilen nästa år, och nu hänger karossen i en karossvagga och väntar. ![]() _________________ Peter Henblad Awimex Elcentral BMW E46 -99 Coupe GTR BMW E31 -92 850I ![]() |
||||||||||
Jag har väntat på mina delar sen 15/1. Killen varken svarar på sms eller samtal. Betalade för allt i december. /AL _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||||||||||
Väntar på grejer jag med... sen i April. Han svarar på sin messenger på Facebook. _________________ Fredrik Löfman. E36 323Ti S50 -99 Supra MKIV RZ -95 |
||||||||||
Kit från Geoff Steel Carbon
Nu har jag fått hem ett kit från Geoff Steel Carbon, leverans på mindre än tre veckor efter beställning ![]() Tejpade fast delarna för att se hur det passar, helt ok tycker jag. ![]() ![]() ![]() ![]() Söker fortfarande dessa. :-) Dörrar i glasfiber med rutram M3 huv med eller utan gtr gälar Tak i kolfiber CSL baklucka _________________ Peter Henblad Awimex Elcentral BMW E46 -99 Coupe GTR BMW E31 -92 850I ![]() |
||||||||||
![]() |
KÖPES
![]() |
1068 besök totalt |