Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Elitracing (åskådarracing) F1 2020, 21, 22, 23, 24, 25...... | 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 >> 39 besök senaste veckan (13338 totalt) |
Ser att vi inte har haft några diskussioner om årets F1-säsong ännu!?
Just nu pågår FP1 inför Portugals Grand Prix och jag tycker banan ser väldigt spännande ut! Otroligt kuperad bana i kombination med knepiga och blinda kurvor, får lite Knutstorp-feeling fast i större format. Tror den både är svår och rolig att köra, vore kul att testa nån gång. _________________ Mats Forssén Mondial T |
||||||||
Inte lågt intresse, jag har sett alla loppen men oftast i efterhand på kvällen. De jag har sett i realtid så har jag oftast tittat på FB för kommentarer och snack om vad som händer just då, för det har varit lite tunt här på just det. Nu hoppas jag bara på att Kimi vinner nästa lopp. _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||||
Lysande resultat för mästerskapet, först i mål i sista racet vinner VM!
(om inte Verstappen parkerar på Hamilton igen, då vinner Verstappen tack vare fler segrar) _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata, EFI och Turbo) |
||||||||
Ja det scenariot har vi ju sett förut _________________ henrik nielsen |
||||||||
Bägge alternativen verkar lika troliga 😁 _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata, EFI och Turbo) |
||||||||
kul att det är lite konkurrens om det hela, lite tröttsamt med pajkastningen, synd att det inte går att trycka på hela tiden utan att tire management är så viktigt hela tiden... Trist för Ocon igår som gjorde ett bra jobb! Ser man rejset lajv är det kul diskussion på Forza på fejjan! Tycker mig se ett antal rejsa kändisar där... _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||
Va bra fart i tråden igår _________________ Sebastian Steiner Vw golf Mk5 cup Vombsmotorsport |
||||||||
Hur kan Hamilton inte få ett straff för att ha kört in i Verstappen?!
Och sen fick Verstappen 5s för att inte ha släppt om vilket han ju försökte göra. _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Westfield Seven Roadsport A |
||||||||
Hamilton körde in i honom för att han bromsade. Sen ska man släppa om på ett sätt så att man inte kan kontra tillbaka i nästa kurva. _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata, EFI och Turbo) |
||||||||
Brukar inte klaga på Masi, men nu blev det lite konstigt tycker jag. Hade det varit ett annat race än sista så hade de följt alla protokoll, släppt förbi varvade och gått i mål under SC.
Hade de velat få ett race sista varven så hade en rödflagg varit mer "rättvis". _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata, EFI och Turbo) |
||||||||
Protesten avslagen. Tydligen är det ok i F1 om du lägger dig bakom innan safety car'en släpps. https://www.fia.com/sites/default/fi _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||||||
Jag tror han bryr sig mer än han säger Trist att han inte fick avsluta snyggare, typ med en poäng! _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata, EFI och Turbo) |
||||||||
Elitracing (åskådarracing) F1 2020, 21, 22, 23, 24, 25...... | 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 >> 39 besök senaste veckan (13338 totalt) |