Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
998 besök totalt |
Logitech G25
Säljer en Logitech G25. Med min begränsade kunskap gissar jag på att det är en föregångare till G27 och G29. USB interface. och vad jag förstått.. (rätta mig gärna), inte kompatibel med Xbox360, men däremot PS3... Bygg ett race-seat och kör hårt.... Pris: Tja, säg nåt. byte? 4 flak ful-öl Slutsteg 4kanals (12volt) Kontant: Inte mkt. Den står i garage och samlar inom framtiden slipdamm, så gärna snabb affär för köparens skull... _________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 Volvo c30 2,0d -08 (till salu) Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||
Re:
Köper man online hos Postnord så kostar det 199kr för 10kg.. har kört den några gånger när det gäller tyngre saker och det fungerar förvånansvärt bra. Försäkrat upp till 50000kr är det också vilket borde räcka ![]() Om du vill klicka runt lite själv: https://portal.postnord.com/skickadi Vet inte om det finns så mycket annat som står sig prismässigt för samma tyngd och dimensioner. _________________ Rasmus Engström Mazda Miata NA6 -97 Lexus IS200 SC -02 |
||
![]() |
SÄLJES
![]() |
998 besök totalt |