Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2020-11-07 Landskampen SLC Mantorp
555 besök totalt
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 7703


Trådstartare
Tack alla inblandade för en god kamp

Och tack alla funktionärer som gjort detta möjligt genom att ställa upp med sin tid och energi!

MVH Team BMW Motorsport GmbH

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3435



Vilken jävla nagelbitare när ni låg i ledning typ 6min innan målgång och tappade va bakhjul

_________________
/Peter Wärhner

Nu: 968CS -93 PCSR 8B
Tidigare: 997.2 T -10, 997GT3CS -07 996GT3CS -01 E46M3 -01, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13202



Schysst tv produktion! Kul med kommentatorer och intervjuer samtidigt som det är bra täckning på racingen!

Kudos!

_________________
Tord Ringenha11
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



Tord skrev:
Schysst tv produktion! Kul med kommentatorer och intervjuer samtidigt som det är bra täckning på racingen!

Kudos!


tack... vore kul göra likadant med tekniken på tidtagning/ljuspaneler/tv-sändning till några fler Endurancetävlingar.. och lyfta svensk endurance från anonymiteten som dom har nu ...

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Team86Invite
Trosa
Här sen Aug 2012
Inlägg: 60



Fredrik - SLC skrev:
Tord skrev:
Schysst tv produktion! Kul med kommentatorer och intervjuer samtidigt som det är bra täckning på racingen!

Kudos!


tack... vore kul göra likadant med tekniken på tidtagning/ljuspaneler/tv-sändning till några fler Endurancetävlingar.. och lyfta svensk endurance från anonymiteten som dom har nu ...


Försök att få till något med Msls.

_________________
Joakim Lundius
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare

Mycket bra drönarfoto när man följde "kamper" på närhåll thumbs up thumbs up thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



Team86Invite skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Tord skrev:
Schysst tv produktion! Kul med kommentatorer och intervjuer samtidigt som det är bra täckning på racingen!

Kudos!


tack... vore kul göra likadant med tekniken på tidtagning/ljuspaneler/tv-sändning till några fler Endurancetävlingar.. och lyfta svensk endurance från anonymiteten som dom har nu ...


Försök att få till något med Msls.


Vore kul om dom ville.. men känns som dom lider av lite antagonism mot just mig sen gammalt då vi konkurrerade förut.... men vore kul om det kunde släppa lite och samarbeta...

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 7703


Trådstartare
Wärhner skrev:
Vilken jävla nagelbitare när ni låg i ledning typ 6min innan målgång och tappade va bakhjul


Hehe ja det var ju det, efterdra är trots allt viktigt

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 7703


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Mycket bra drönarfoto när man följde "kamper" på närhåll thumbs up thumbs up thumbs up


Det håller jag med om!

Ett önskemål hade varit en större mer statisk drönare som hade lite mer överblick.

Sen hade jag önskat mer fokus på teamen och racingen, mindre intervjuer med folk i depån och i speakerbåset.

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



erikjakan skrev:
Magnus Thomé skrev:
Mycket bra drönarfoto när man följde "kamper" på närhåll thumbs up thumbs up thumbs up


Det håller jag med om!

Ett önskemål hade varit en större mer statisk drönare som hade lite mer överblick.

Sen hade jag önskat mer fokus på teamen och racingen, mindre intervjuer med folk i depån och i speakerbåset.


statisk drönare med överblick har vi ... men han var ju tvungen att vara med och rejsa nu med blag flag boys ... så det sket sig nu ....men nästa år så har vi säkert båda typerna av drönare samtidigt.

när det gäller ratio intervjuer och racing på banan ... så finns det jättemånga olika åsikter....

men en stor hjälp är ju att vi numera ha replay möjligheter på alla kameror så vi inte missar nånting även om vi kör intervjuer... vi kan visa det i replay iaf annars

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Eftersnack
2020-11-07 Landskampen SLC Mantorp
555 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande