Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1051 totalt) |
_________________ ![]() |
||||
Banan ser ju riktigt rolig och teknisk ut med mkt höjdskillnad och många hö/vä kombinationer.
Kul om det blir verklighet. ![]() Kikade på hur långt hemifrån det låg, rent tidsmässigt så ligger det lika långt från sthlm som Mo i Rana, typ 12timmar styvt utan att räkna in eventuella pauser.... ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
Strömstad-Sandefjord kan ju användas för att slippa Oslo och få en paus. 8 timmar från gbg, då är ju Gotland ring närmare i tid... Så den är inte nästgårds precis. |
||||
Det var typ dessa färjor jag hade i bakhuvudet när jag började drömma mig bort... ![]() ![]() Men ändå helt sant... inte nästgårds precis... _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||
Det har gått, men de lade ner för typ 10 år sedan eller mer. Verkar vara en kul bana! _________________ Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld* BMW E30 328 långlopps bil *Såld* VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress |
||||
Vägen mellan Oslo och Kristiansand är bra, sedan går det långsammare och långsammare..
I Norge är det lättare att beräkna h/km än km/h, tålamodet prövas ![]() |
||||
Asså fy tusan vilken häftig bana
![]() I vilket fall ser den verkligen lovande ut ![]() ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1051 totalt) |