Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Våra race- och banåkarbilar Roadsport C - Miata och Svenne-Roden | << 1, 2, 3 ... 37, 38, 39 172 besök idag (85499 totalt) |
Det är som det står i de heliga skrifterna: "För ingen iklädd räder-onesie skall på bromsen stampa, innan han skådat båd änglar och pärleport. I den heliga treenighetens namn, Wilwood, Motul och Ferodo, Aaaamen" _________________ /Torkel Kristensson #90 i Roadsport C, SPVM "Best bad idea ever!" KHmotorsport.se GMAB |
||
Hej Victor! Jaha, här kommer man inte undan med några stelth-operationer, inte! Det är faktiskt så, har jag kunnat fastslå, att lusten och entusiasmen att kräla på golvet under bilar inte ökar med åren. Jag vet, jag blev också förvånad! För att säkerställa effektiviteten i garaget har jag därför skämt bort mig själv och investerat i en (begagnad) höglyftande saxlyft. _________________ /Torkel Kristensson #90 i Roadsport C, SPVM "Best bad idea ever!" KHmotorsport.se GMAB |
||
Rosor är röda, violer är blå, Nu är det höst, men vi mekar ändå. Kälken har medar och bilen har däck, Miatan är borta, ja faktiskt helt väck. Mössan är på, men rumpan är bar. Lyften på plats och PVn står kvar. Räven är listig och ugglan är vis, Miatan är bortblåst, likt fladdrande fis. Tröttsamma de, som gnällt och gnytt, pipigt och grinat, klagat och spytt. Men underbar är racing, hjul mot hjul, med riktiga sportsmän, så lysande kul! Mot ny klass, med dunder och brak? Kanske bygga en bur, över Fårrdens flak? _________________ /Torkel Kristensson #90 i Roadsport C, SPVM "Best bad idea ever!" KHmotorsport.se GMAB |
||
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||
|
||
_________________ Carl Josefsson Porsche Cayman S 2011 Mazda MX-5 2002 - Såld https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1763213#1763213 |
||
Lysande tolkning! Men jag syftade (tyvärr?) mera på potentialen i Fårrden som motorsports-fordon (samtidigt som jag var tvungen att rimma på "brak"). _________________ /Torkel Kristensson #90 i Roadsport C, SPVM "Best bad idea ever!" KHmotorsport.se GMAB |
||
Våra race- och banåkarbilar Roadsport C - Miata och Svenne-Roden | << 1, 2, 3 ... 37, 38, 39 172 besök idag (85499 totalt) |