Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Våra race- och banåkarbilar Westfield R1 i Modsport 2 och Svenne-Roden | << 1, 2, 3 ... 40, 41, 42 123 besök senaste veckan (90443 totalt) |
Det är bara att haka på, Kari! Peppa upp Miatan lite och haka på i Modsport 3! _________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" KHmotorsport.se GMAB |
||||||
|
||||||
Jag brukar ju ta mig till alla tävlingarna. Två gånger Mantorp?! Jag får massa mig dit och öva. Det var länge sedan jag körde där. Men DU då, Niklas? Ska vi virtuellt skaka hand på att vi kommer till start till race 1, 2025? _________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" KHmotorsport.se GMAB |
||||||
|
||||||
Roligt att höra - alla framsteg är framsteg. Du undvek dock elegant att faktiskt svara på min fråga, eller anta utmaningen. Kom igen nu, Niklas! Du har ju typ 14 års försprång (liten överdrift)! Upprepa (eller copy/paste) efter mig: "Jag, Nicke-Picke-Päron-Pung, svär härmed att anstränga mig till det yttersta, att applicera all min kunskap och kraft, att dedikera min tid, mitt bankkonto och mitt intellekt för att stå med en fungerande Modsport-Miata i Line-up intet senare än Maj 2025. Vid Oden, Vid SPVM, vid Jenvey och dess throttlar." Kom igen.... _________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" KHmotorsport.se GMAB |
||||||
Jo, maj är ju långt bort, och maskinen har gått runt på tre innan vi kastade ut MS. Men det är dumt att lova nåt, även om ambitionen verkligen är att lyckas denna vintern, jag måste ju hjälpa till att fylla fältet nästa år, det är ju lite "do or die" för breddracing under åren framöver (min bedömning som delas av en del). |
||||||
Ok, jag kan respektera det. Man ska inte lova sådant man inte är säkert på att man kan hålla. Hoppas i alla fall få se dig, MED bil, på tävlingarna i sommar. _________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" KHmotorsport.se GMAB |
||||||
Våra race- och banåkarbilar Westfield R1 i Modsport 2 och Svenne-Roden | << 1, 2, 3 ... 40, 41, 42 123 besök senaste veckan (90443 totalt) |