Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2, 3 >> 6051 besök totalt |
Bildbevis! Det är kul när det svänger!
Så här kul är det när det svänger ![]() ![]() ![]() /Jonas Stenson Kinnekulle Foto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Kinnekulle Foto Jonas Stensson rejsa.nu/kinnekullefoto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bilder är snyggast på väggen! jonas@kinnekullefoto.com |
||
Det ser lite sammanbitet ut i passagerarstolen på bild två och tre. Men jag antar att avsaknad av ratt att hålla sig i så kan det bli lite krampaktigt i 'taxin'.
![]() ![]() |
||
Tack för bilderna! dom gjorde min dag.
Tack till forum pappa Magnus för att du bjuder på dig själv ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
magnus: har du kollat om det finns ngn text kvar på sidorna av däcken
![]() ![]() på bilderna så ser det ut som att du nästan åker på däckets fälgkants-skydd ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Det är ju så man får ut fulla valutan för gummit man betalat för ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
magnus har ju tysk bil och har kanske således fallit för tyskstuket (fälgar som är 3tum bredare än vad som behövs) ![]() ![]() man sitter och fnissar när man ser bilderna.. =) väldigt roligt. ![]() _________________ // Ludde R Ludde Rosten. Hellre Nürburgring än vigselring |
||
Vänster framdäck tog jag effektivt död på idag. De tre övriga däcken mår bra och har hälsan. Jag började med att köra ordentligt på texten på sidan på vänster fram och sen tog jag i ännu lite till med bilen full med folk. Hade nämligen en del understyrning i Kvarnkurvan som jag försökte göra såhär med ![]() Det verkar som om däckens slitbana flyttar sig en hel del sidledes utan att man får däckssidan i backen. Däckssidan viker sig inte utan är intakt men i en "intressant" vinkel ![]() ![]() På Mantorp så var jag aldrig upp på däckssidan o körde trots att det såg ut såhär: ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
och... Jag blev mutad av Kinnekulle-Foto-Jonas med en av ovanstående bilder utskrivet på kanonfint papper i storformat. Stort tack!!
![]() ![]() ![]() Ser du en bild som han har tagit på tex din bil (eller något annat intressant motiv ![]() (se där, mutan gav direkt resultat i lite ohejdad reklam ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Alltid lika roligt när mutor ger resultat
![]() Tack för att du bjöd på dej själv, bilderna verkar ju vara uppskattade! /Jonas Stensson KinnekulleFoto.com _________________ Kinnekulle Foto Jonas Stensson rejsa.nu/kinnekullefoto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bilder är snyggast på väggen! jonas@kinnekullefoto.com |
||
_________________ Kinnekulle Foto Jonas Stensson rejsa.nu/kinnekullefoto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bilder är snyggast på väggen! jonas@kinnekullefoto.com |
||
Undrar vad det står bak på golfen.... Både forumägaren och passageraren ser lite mulna ut i ansiktet.... eller går det för sakta kanske
![]() För övrigt ger teleobjektivet en bra effekt av att det inte är många centimeter mellan bilarna ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||
"Kör om! forskningen behöver din kropp" kanske? ![]() |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2, 3 >> 6051 besök totalt |