Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Banracingbilar
Såld: Renault 5 Junior Cup
1 besök senaste veckan (1059 totalt)
Peter Hällström
Kungsör
Här sen Okt 2008
Inlägg: 35


Trådstartare
Det är bara att inse, jag kommer troligen aldrig att få ut den på en bana så jag kollar om nån annan vill ta över den istället?

Har alltså en Renault 5 Junior Cup bil med gammal vagnsbok från 90-talet, den startar och går bra vad jag kan bedöma däremot behöver den lite finlir innan den är klar för banan t.ex fungerar inte varvräknaren (Biltema) och bromsoken behöver nog lite översyn o.s.v.

Det följer med en hel hög med begagnade delar, det finns nån framskärm, dörr, stötfångare, en massa smådelar, ett antal fälgar och jag har även lite nya stift, tändkablar och lite annat som inte blivit monterat ännu.
Då tanken som sitter i, en Jeep-dunk läcker som ett såll har jag skaffat en originalen i bra skick vilket inte var helt enkelt att hitta, det följer även med en uppsättning nya okörda NS2-R däck på Alpina fälg. Nu står bilen på smalare dubbfria vinterdäck som garagedäck så att man ska kunna flytta bilen även om det är halt ute.

Jag vill ha 20000:- för alltihop och får jag inte det så behåller jag hellre bilen






_________________
Peter Hällström
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Är kul bilar de där


_________________
Magnus Thomé
Citera
jimmy p
Hallsberg
Här sen Feb 2009
Inlägg: 409



Nämen ett av mina gamla klipp (YT filmen dvs)

_________________
Jimmy Pettersson
www.emersonracetech.se
Racingbil: Volvo V70 SSK Klass 3
Tidigare Racingbil: Renault 5 TS Gr2
Tidigare Racingbil: Volvo 855
Citera
Peter Hällström
Kungsör
Här sen Okt 2008
Inlägg: 35


Trådstartare


Då var hon såld och avhämtad, nya äventyr på Västkusten väntar

_________________
Peter Hällström
Citera
SÄLJES Banracingbilar
Såld: Renault 5 Junior Cup
1 besök senaste veckan (1059 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande